Francuski manicure na krótkich paznokciach.

1. Data: 2004-01-16 21:22:05

Temat: Francuski manicure na krótkich paznokciach.
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie.
Same w sobie nie są zbyt krótkie, ale noszę je opiłowane tak, że nie
wystają poza opuszek.
Czy da się zrobić na czymś takim francuski manicure, i jak? Czy milimetr
albo półtora tego białego będzie wyglądał naturalnie/ładnie na krótkich
paznokciach?

UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-01-16 21:54:16

Temat: Re: Francuski manicure na krótkich paznokciach.
Od: "Korbusia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy milimetr
> albo półtora tego białego będzie wyglądał naturalnie/ładnie na krótkich
> paznokciach?

Heh, az zmierzylam moje biale linijka :) mam bialego 2 mm i mnie sie podoba
jak wyglada z frenchem.
Tylko lakier mam jakis kiepski i szybko odpryskuje :(
pozdrawiam
Anka

1. Data: 2004-01-17 06:18:47

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Korbusia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
podoba
> jak wyglada z frenchem.
> Tylko lakier mam jakis kiepski i szybko odpryskuje :(

Hej,
ja zawsze mam tylko krótki paznokcie (mam dość długą płytkę pazn.) i czasem
robię sobie french.Oczywiscie wymaga to pewnej wprawy, piersze "malowanie"
bylo taie sobie ale każde kolejne było coraz lepsze, a teraz zawsze wychodzi
mi bardzo ładny,rowny french.Uważam że wygląda to bardzo naturalnie i
czyściutko. Używam lakierow Inglota...lub takich najtańszych w drogerii za 2
zł (niestety nie mam juz nalepki na buteleczce,wiec nie wiem jaka firma).

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2004-01-17 12:24:27

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> Czy da się zrobić na czymś takim francuski manicure, i jak? Czy milimetr
> albo półtora tego białego będzie wyglądał naturalnie/ładnie na krótkich
> paznokciach?

widziałam french na takich króciutkich paznokciach i wyglądał bardzo ładnie,
naturalniej niż na długich, bardzo czysto i świeżo :)

Asia

1. Data: 2004-01-17 16:35:48

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy da się zrobić na czymś takim francuski manicure, i jak? Czy milimetr
> albo półtora tego białego będzie wyglądał naturalnie/ładnie na krótkich
> paznokciach?

tak tak tak i jeszcze raz tak
coz dodac wiecej?

Kamila