Fruttini-chwale i Rossmann-ostrzegam

1. Data: 2003-07-20 06:27:36

Temat: Odp: Fruttini-chwale i Rossmann-ostrzegam
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lady M <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bfc41e$o0$...@n...onet.pl...
> O Ty Diablico!!! :)))))))))))))) Mogę skopiować, plizzzzz? Ostatnio
chodził
> za mną taki jeden w Naturze.

A prosze bardzo:) Baw sie dobrze , ja na pewno bede:) Hi hi:)
=====
annaM

1. Data: 2003-07-20 10:12:03

Temat: Re: Fruttini-chwale i Rossmann-ostrzegam
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, że zatrudnienie w aptece osobnej osoby do kosmetyków (znającej
się na kosmetykach i kosmetyce) jest dobrym rozwiązaniem, ale sprawdza sie
to tylko w duzych aptekach, często samoobsługowych. Zazwyczaj kosmetykami
zajmują się farmaceuci a oni, jak pisałam, są szkoleni dopiero w trakcie
pracy.

1. Data: 2003-07-20 11:58:56

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"AnnaM" <l...@w...pl> wrote...

> Zgadza sie:) czasem bywam w tym EMPIK-owym i zaiste, samotnosc
> kosmiczna:tylko ja , kosmetyki i "ogon":)

Taaaa, moze kiedys skorzystam z rad grupowiczek i "wykorzystam" do
"fachowej" pomocy, to sie odczepi ;-)

Gosia

1. Data: 2003-07-21 07:13:44

Temat: Re: Re: Fruttini-chwale i Rossmann-ostrzegam
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaM" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tyle ze dla mnie Douglas odpada z powodu cen. Perfumy tam wystawione
> kupilam gdzie indziej o 70 zl taniej.

Oooo, to jestem bardzo zaskoczona. Ja mam odwrotne doswiadczenia. Upatrzylam
sobie jeden zapach i w Douglasie kosztuje on 70 zl, a w GC identyczne
opakowanie 100 zl. W obydwu przypadkach jest to woda perfumowana. Piec minut
walczylam z przekonaniem, ze mam zwidy :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-21 09:44:56

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> wrote...

> [...]
Upatrzylam
> sobie jeden zapach i w Douglasie kosztuje on 70 zl, a w GC

No to chyba tylko ja mam takiego pecha, ze nigdy nie moge upolowac
zadnego kosmetyku bardzo tanio :-(
Jak juz cos jest na wyprzedazach, to mi nie odpowiada kolor itd.
Buuuuu :-(
Za to udalo mi sie kupic w Reserved sweterek baaardzo przeceniony,
dokladnie taki, jakiego szukalam - w dziale dzieciecym ;-)

Gosia

1. Data: 2003-07-21 09:55:50

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości
> [...]
> dokladnie taki, jakiego szukalam - w dziale dzieciecym ;-)

> No to chyba tylko ja mam takiego pecha, ze nigdy nie moge upolowac

Wlasciwie ta woda perfumowana to sma w sobie taka straszliwie droga nie
jest. Chodiz mi o Bruno Bannani "Time to play". Cena za 30 ml tak wlasnie w
okolicach setki, z tym ze te okolice bardoz szerokie :)) Ale moja siostra
zauwazyla to samo. Kupowala z kolei Isabelle Roellini i w Douglasie
kosztowala 100 zl, a w GC 130. Nie mam pojecia, skad taka roznica, na pewno
nie bylo promocji czy wyprzedazy. A moze byla? No to nie na pewno. A w ogole
moja jedyna miloscia perfumowa, niedostepna (ale do czasu, do czasu, juz ja
sie zawezme) pozostanie Lolita Lempicka. Ach, kocham je miloscia wielka i
dozgonna. Chyba :)

Ja kupilam jakis czas temu bardzo wdzieczny polarek koloru fioletowego (taki
zimny fiolet) z kapturem za trzydziesci cos zlotych. Myslalam, ze mi sie
rozleci po tygodniu, ale nie. Polarek swietnie sobie radzi juz ponad pol
roku i zupelnie dobrze wychodzi po bliskim spotkaniu z pralka automatyczna
:)
Za jakis czas musze sie wybrac do slynnego lumpeksu na OStrowskiego i tam
pobuszowac. Znalazlam tam nawet koszule Pierra Cardina :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-21 16:01:00

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zglaszam YR w Koronie (Wroclaw). Chociaz ja przez to, ze tam dziewczyny
tak
> dobrze potrafia doradzic zawsze zostawiam znacznie wiecej pieniedzy, niz
> planowalam =|

To ja się dorzucę z Sephorą z Wola Parku [Waw] - drugi raz w życiu pani w
sklepie dobrała mi świetny podkład, jeśli chodzi o kolor, cechy i
doświadczenie użytkowania - zaufałam jej i zgadza się w 100%. A przy tym
była miła i się nie narzucała jakoś niemiło. Zresztą zawsze jest tam miło.

A mam inny pomysł - trochę się to jakieś 2 miesiące temu przewijało, ale nie
do końca. Gdzie i po jakich zakupach można dostać gratisy?? Mój rekord, to
Sephora w Carrefourze na Bemowie [Waw].

pozdrawiam,
Sana

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2003-07-22 07:37:13

Temat: na Ostrowskiego ;-)
Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Za jakis czas musze sie wybrac do slynnego lumpeksu na OStrowskiego i tam
> pobuszowac. Znalazlam tam nawet koszule Pierra Cardina :))

ja tam juz chyba z rok temu nabylam piekny cieplutki pomaranczowy golf
jeszcze z metka Kookai - za jakies 8 zl z groszami, na wage :P cieszylam sie
jak dziecko :)))

A.

1. Data: 2003-07-22 14:26:54

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wlasnie w
> okolicach setki, z tym ze te okolice bardoz szerokie :))

Cena wyjsciowa nie jest istotna, wazne, ze mozna kupic taniej :-)

> Za jakis czas musze sie wybrac do slynnego lumpeksu na OStrowskiego
i tam
> pobuszowac. Znalazlam tam nawet koszule Pierra Cardina :))

Buuuuu, Ty masz fajnie, ze masz w poblizu taki lumpeks. U mnie nic
:-( W okolicy jest pare fajnych miejsc tego typu, ale najleiej miec
znajomosci, bo inaczej zostaja tylko ochlapy.

Gosia

perfumeria mada
Rozowa jak....swinka? :(
Gęsia skórka na nogach
Co przywiezc z Wloch?(tym razem dla faceta)
Zel po goleniu DAX vs Nivea?