Frytkownica?

1. Data: 2002-03-16 13:54:03

Temat: Frytkownica?
Od: Konrad 'kaspy' Palczynski <k...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym kupic frytkownice:
- nie zbyt duza, wystarczy na 2 osoby
- dobry filtr do ochrony przed brzydkimi zapachami
- ma miec mozliwosc podnoszenia koszyka
- i okienko zeby mozna bylo podgladac
- musi sie dac rozbierac, tak zeby wszystko co plywa w oleju mozna bylo
wlozyc do zmywarki
- dobrze jakby miala miske pokryta czyms teflon-podobnym
- oczywiscie termostat i lampka informacyjna
- timer moglby sie przydac, ale nie jest konieczny

Zrobilem pierwszy zwiad po sklepach, ale jeszcze na nic interesujacego
nie trafilem. Wiekszosc frytkownic z podnoszonym koszem jest
gigantycznych rozmiarow - jakby do produkcji przemyslowej. Bardzo duzo
ma zwykle, stalowe pojemniki. Natrafilem na jedna frytkownice philips
ktora wydawala sie byc odpowiednia, ale bo blizszym obejrzeniu okazalo
sie ze grzalka i termostat sa zanurzone w misce!!! Co za inzynier to
wymyslil? Wyciagne miske do umycia, a z grzalki i tych wszystkich drutow
bedzie mi kapal olej?

--
-- Konrad "Kaspy" Palczynski --
-- http://www.kaspy.z.pl ------

1. Data: 2002-03-16 18:14:39

Temat: Re: Frytkownica?
Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obejrzyj TEFAL Versalio. Firma zna sie na grzaniu, pojemnik pokryty
teflonem, grzałka pod spodem, mozna calosc wsadzic do zmywarki,
termostat, lampka, wyciagany i zawieszany od odciekniecia kosz. W ogole
calosc jakas taka inna niz reszta towarzystwa. Polecam obejrzec. Sam
jestem mocno zadowolony.
Piotr

1. Data: 2002-03-16 18:39:42

Od: Konrad 'kaspy' Palczynski <k...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> [...]
> termostat, lampka, wyciagany i zawieszany od odciekniecia kosz. W ogole
> calosc jakas taka inna niz reszta towarzystwa. Polecam obejrzec. Sam

Widzialem ja na stronie, ma ciekawy ksztalt, musze sie zorientowac
jakiej jest wielkosci. Na stronie pisza tez cos o mozliwosci uzywania
jej bez oleju, co mozna zrobic w ten sposob?

--
-- Konrad "Kaspy" Palczynski --
-- http://www.kaspy.z.pl ------

1. Data: 2002-03-16 19:37:59

Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-03-2002 19:39, Użytkownik Konrad 'kaspy' Palczynski napisał:

> [...]
> jakiej jest wielkosci. Na stronie pisza tez cos o mozliwosci uzywania
> jej bez oleju, co mozna zrobic w ten sposob?

To jest praktycznie dosc duzy garnek podgrzewany od spodu. Mozna tam
gotowac zupe albo cos dusic, smazyc etc itp itd. Mozna nalac oleju i
zrobic normalna frytkownice. Wedlug mnie jest duza rzecz. Tylko jest
troche droga. Osobiscie polecam. !! Nie jestem na uslugach Tefalu !!
Piotr

1. Data: 2002-03-16 21:54:43

Od: Konrad 'kaspy' Palczynski <k...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:
[]
> [...]
> zrobic normalna frytkownice. Wedlug mnie jest duza rzecz. Tylko jest
> troche droga. Osobiscie polecam. !! Nie jestem na uslugach Tefalu !!

Ogladalem na stronie Tefala. Ta regulacja z przodu to termostat, czy
jakas regulacja poziomu oleju (jesli tak to gdziej jest termostat?)? Z
tego co widze, okienka do podgladu nie ma, a czy da sie podniesc koszyk
bez otwierania wieczka? A co do ceny to w sklepach internetowych
oscyluje w stanach srednich, no moze troche wyzej, ale za tak
wielofunkcyjne uzadzenie mozna by tyle zaplacic.

--
-- Konrad "Kaspy" Palczynski --
-- http://www.kaspy.z.pl ------

restauracja "slodki slony" wwa-byl tam ktos?
shoarma
Kolorowy Biszkopt :-)
kottbular - klopsiki mięsne
Pytanie do wszystkich