Fryzjer w Warszawie

1. Data: 2003-06-24 06:24:26

Temat: Fryzjer w Warszawie
Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow !!!

Czy ktos moze polecic mi dobrego fryzjera w Warszawie, takiego ktory umie pomoc
w doborze koloru fryzury i dobrze sciac wlosy. Cena dobrze by bylo gdyby byla
przyzwoita, a jesli juz jest drozej to zeby ten fryzjer interesowal sie swoimi
klientkami. Jako ze mam zle doswiadczenie w tym zakresie, ostatnio wydaje mi
sie ze zaplacilam duzo za farbowanie i podciecie, a fryzjerka zachowywala sie
jakbym byla piatym kolem u wozu.
Prosze podajcie jakies namiary na przyzwoitych fryzjerow.

Z gory dzieki
Pozdrawiam
Megi

1. Data: 2003-06-24 07:07:21

Temat: Re: Fryzjer w Warszawie
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sie
> jakbym byla piatym kolem u wozu.
> Prosze podajcie jakies namiary na przyzwoitych fryzjerow.

witam
polecam ci salon na Hożej 43/49
Magda jest naprawde super w koloryzacji i dobieraniu fryzurek.
ceny mysle ze przystepne jak na takiego mistrza.
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-06-25 10:19:19

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno pani Patrycja (o ile mnie pamięć nie myli) w Ellite Beaute Salon
(czy jakoś tak) w Al. Jerozolimskich jest niezła. Osobiście jeszcze się do
niej nie wybrałam, ale koleżanki mówią, że jest cudowna, zna się nie tylko
na włosach, ale też na stylizacji twarzy, wizerunku itp. Co prawda nie wiem,
jak z cenami dokładnie, ale jak pytałam o sylling, to na długich włosach
koło 180 pln.

to tyle,
powodzenia,
Sana

1. Data: 2003-06-25 10:34:50

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

m...@w...pl wrote:

> [...]
> sie ze zaplacilam duzo za farbowanie i podciecie, a fryzjerka zachowywala sie

Ja mam od lat dobre doswiadczenia z pania Ania B. w salonie Calypso przy
metrze Ursynow. Telefon wg internetu 644-49-83, to chyba to bedzie ^_^
Dobrze potrafi doradzic fryzure i kolor - raz namowila mnie na
krociutkie sciecie, gdy chcialam zostawic sobie takiego pol-pazia, i
wyszlo slicznie - a w dodatku jest bardzo mila.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

cellulit - może coś nowego?