Fundusze UE na budowe stawu

1. Data: 2010-04-21 09:13:27

Temat: Fundusze UE na budowe stawu
Od: maniek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w planach wykopanie stawu rekreacyjno-rybnego i czy istnieje
możliwość pozyskania funduszy unijnych na budowę takiego stawu?

2. Data: 2010-04-21 16:58:50

Temat: Re: Fundusze UE na budowe stawu
Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maniek" grosza swojego darmo nie wyda:

>Mam w planach wykopanie stawu rekreacyjno-rybnego i czy istnieje
>możliwość pozyskania funduszy unijnych na budowę takiego stawu?

Tak, pod warunkiem, że we wniosku napiszesz, że zamiast karasi bedziesz tam
miał karpie koi. A to juz podchodzi pod nowe technologie... Zgoopniesz od
nadmiaru kasioory;-)

Zdroofka Johnny

3. Data: 2010-04-28 08:31:12

Od: "Zbyszek" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monseigneur "maniek" pisze:
>Mam w planach wykopanie stawu rekreacyjno-rybnego i czy istnieje
>możliwość pozyskania funduszy unijnych na budowę takiego stawu?

Tak. Tylko we wniosku napisz, że odtwarzasz jurajskie(karbońskie,
oligioceńskie) morze śródlądowe i masz zamiar odtworzyć populację laimerii.

Powinny sie udać :-)

z cyklu: "co posadzić?" płożące, sucho, słonecznie
ciekawe co to za rośliny
Borówka Amerykańska - jakie odmiany polecacie?
ogród naturalny na 400 metrach gliny - co polecacie
Czereśnie