Gaaaaaanbaaaareeeeeeeeeee!

1. Data: 2003-03-08 17:05:30

Temat: Gaaaaaanbaaaareeeeeeeeeee!
Od: "Mariko" <m...@p...okay.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, nie bez powodu napisalam to, jakze uroze zawolanie japonskie,
znaczace: walcz.

Musze przyznac, ze mocno mnie trzepneliscie w glowe, znaczy w sensie
pozytywnym. Moze rzucac sie za praca nie bede, ale zaczne krok po kroku do
wszystkiego dochodzic.

Na poczatek pojde dla rozrywki potlumaczyc sobie tekscik o gepardach (i
wreszcie konczyc strone! ^^).

Thnx wszystkim, bardzo-bardzo. A oto usmiech ode mnie:

/\ /\

____________________
\ /
\ /
\ /
\ /
\ /
\ _______ /

(nie umiem rysowac:>)

Mariko

"From all of animals the most dangerous is a human"

1. Data: 2003-03-08 19:53:33

Temat: Re: Gaaaaaanbaaaareeeeeeeeeee!
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariko wrote:

[ciach]

> [...]
>

> (nie umiem rysowac:>)
>
> Mariko
>
> "From all of animals the most dangerous is a human"

A widzisz? :))

To najpiękniejszy uśmiech jaki dzisiaj widziałem! :)
(nie doszukuj się sarkazmów, bo ich nie znajdziesz!)

Częściej tak sie uśmiechaj! - nie tylko 8 marca :))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

IDEAŁ KOBIETY??
Prezent na Dzień Kobiet
temat taki mnie meczacy + pomoc moze i tez (krotko/dlugie)
pogoda wyjatkowo zacheca do spaceru :)
kursy perswazji - jakie?