[Gdańsk] Gdzie (i jaki) eyeliner i szklany pilnik

1. Data: 2003-06-23 04:50:18

Temat: [Gdańsk] Gdzie (i jaki) eyeliner i szklany pilnik
Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie dotyczące eyelinera (mam nadzieję, że to to - chodzi mi o coś,
czym się podkreśla kontur oczu): jaki polecacie dla alergiczki, ile
kosztuje i gdzie można go dostać w Gdańsku?
Chciałbym też dowiedzieć się gdzie i za ile we wspomnianym wyżej miescie
można kupić szklany pilnik (poza Douglasem, gdzie powyższe kosztują 30
zł)?

1. Data: 2003-06-23 08:50:36

Temat: Re: [Gdańsk] Gdzie (i jaki) eyeliner i szklany pilnik
Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <s...@p...onet.pl> wrote:
> Mam pytanie dotyczące eyelinera (mam nadzieję, że to to - chodzi mi o coś,
> czym się podkreśla kontur oczu): jaki polecacie dla alergiczki, ile
> kosztuje i gdzie można go dostać w Gdańsku?

Tutaj nie pomoge, bo nie uzywam takowego :)

> Chciałbym też dowiedzieć się gdzie i za ile we wspomnianym wyżej miescie
> można kupić szklany pilnik (poza Douglasem, gdzie powyższe kosztują 30
> zł)?

Ja kupowalam pare miesiecy temu i do tej pory mi doskonale sluzy w ktoryms ze
sklepikow z kosmetykami w Centrum Handlowym prze Manhatani.e
Nie pamietam niestety ceny, ale mniej niz 30zl to kosztowal...

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-06-23 08:53:39

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chciałbym też dowiedzieć się gdzie i za ile we wspomnianym wyżej miescie
> można kupić szklany pilnik (poza Douglasem, gdzie powyższe kosztują 30

Nie powiem Ci gdzie mozesz kupic, ale za to powiem jakie odpowiadaja dla
moich wrazliwych oczu.
Masz do wyboru w 'mazaku' i w tuszu.
W mazaku uzywalam eyeliner'a firmy bourjois i astor i oba bardzo dobrze sie
sprawdzily. Latwo nimi malowac kreski.
W tuszu uzywam nadal :) eyelinera firmy loreal. Ma fajny aplikator, troche
inny niz tradycyjne, mozna dzieki niemu latwo rysowac kreske i odpowiednio
malujac dopasowac grubosc tej kreski. :)
Mam nadzieje, ze cos pomoglam.

Ja widzialam w drogeriach Natura pilniki szklane (nie pamietam ile
kosztowaly, ale chyba tansze). Tam tez powinny byc kosmetyki loreal.

pozdrawiam
Iza

1. Data: 2003-06-23 09:18:14

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eyelinera nie używam, więc nie pomogę...:(
Szklany pilnik można kupić na hali w Carrefure w dziale kosmetycznym
(wiszą obok akcesoriów do włosów - szczotek, gumek, wałków itp.) i
kosztują mniej niż 30 zł.(jednostronne) Dwustronne są droższe.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-23 11:20:17

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:

> Mam pytanie dotyczące eyelinera (mam nadzieję, że to to - chodzi mi o coś,
> czym się podkreśla kontur oczu): jaki polecacie dla alergiczki, ile
> kosztuje i gdzie można go dostać w Gdańsku?

NIE polecam Maybelline. Dostalam uczulenia i trzy dni chodzilam z oczami
jak krolik. Teraz uzywam Avonu i jest niezly, nie podraznia.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-06-23 12:10:42

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves <k...@b...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Szklany pilnik można kupić na hali w Carrefure w dziale kosmetycznym
> (wiszą obok akcesoriów do włosów - szczotek, gumek, wałków itp.)

Byłem wczoraj - nie było.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-06-23 12:12:01

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to może w innych hipermarketach?
ja swój kupiłam w Carrefurze...może tylko chwilowo zabrakło?

pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-27 04:52:24

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evik <e...@g...pl> napisał(a) w wiadomości

> Ja kupowalam pare miesiecy temu i do tej pory mi doskonale sluzy w
> ktoryms ze sklepikow z kosmetykami w Centrum Handlowym prze
> Manhatani.e

Faktycznie, dostałem tam dwustronny za 19,50 zł. Dzięki.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|
|--> http://www.seva.sotiko.pl http://www.kuvera.prv.pl <--|

mercilon
[OT] Już po wszystkim - kolejny wrocławianin
kupilam bibulki matujace..
<WAW>kreatywny fryzjer???
paznokietki