Gdzie Nice n Easy?

1. Data: 2002-10-02 20:04:52

Temat: Gdzie Nice n Easy?
Od: "Czesio" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jesteście super i wszysko wiecie. Wasze opinie skłoniły mnie do zakupu kremu
Effeklar, ale najpierw użyję próbki.
Pytanie mam na inny temat gdzie można jeszcze zakupić farbę do włosów
Clairol Nice n'Easy nr 98. Podobno firma wycofała farby z rynku. Czy tak
jest tylko w eWrocku. A moze sprzedaż wysyłkowa, o ile nie będzie kosmicznie
droga? (z USA chcieli 15$ + koszty wysyłki)
Pozdrawiam
Katarzyna

1. Data: 2002-10-03 10:09:52

Temat: Re: Gdzie Nice n Easy?
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czesio" <k...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest tylko w eWrocku. A moze sprzedaż wysyłkowa, o ile nie będzie
kosmicznie
> droga? (z USA chcieli 15$ + koszty wysyłki)
Nie odpowiem ci na to pytanie bo nie wiem. Ale chcialam spytac dlaczego
akurat ta farba? Jest w niej cos specjalnego?\
Kropelka

1. Data: 2002-10-03 12:11:56

Od: "Czesio" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale chcialam spytac dlaczego
> akurat ta farba? Jest w niej cos specjalnego?\
> Kropelka

Jestem blondynką i nie wszystkie farby zmienialy kolor moich włosow tak, że
wyglądały jak naturalne. Ta farba nie tylko zawsze farbuje na ten sam kolor,
ale przede wszystkim daje efekt naturalnego koloru i według mnie jest
łagodna dla włosów. Amiałam już na głowie różności typu blond. Dlatego ta
jest idealna.
Pozdrawiam
Katarzyna

Róż
joga
Jaki krem?
jakie kozaki na ta zimę?
Re: Szukam zgrabnej dziewczyny do fotografii - w zamian portfolio.