Gdzie kupic wloczke

1. Data: 2003-02-20 13:23:48

Temat: Gdzie kupic wloczke
Od: "Wieslawa Kozinska" <w...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Warszawie jest duzy wybór włoczki do kupienia w umiarkowanej cenie
Pozdrawiam
Wisiena
w...@x...wp.pl

1. Data: 2003-02-20 13:28:11

Temat: Re: Gdzie kupic wloczke
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wieslawa Kozinska wrote:
> Gdzie w Warszawie jest duzy wybór włoczki do kupienia w umiarkowanej cenie
> Pozdrawiam
> Wisiena
> w...@x...wp.pl

Na Śniadeckich w Soho. Jakie ceny- nie wiem, nie kupowałam już od dawna.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-20 14:26:56

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wieslawa Kozinska" <w...@x...wp.pl> napisał w
wiadomości news:b32kpe$dl$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Gdzie w Warszawie jest duzy wybór włoczki do kupienia w umiarkowanej cenie
> Pozdrawiam
> Wisiena
> w...@x...wp.pl

***
Jasli masz blisko na Mokotow, przy ul Boya jest hurtownia Yarbow. Trzeba co
prawda kupowac w opakowaniach zbiorczych, ale czesto jest to 0,5kg, a
roznice w cenach widac golym okiem.Ostatnio kupilam tam welne 100% za 75
zlotych/kg, na Sniadeckich ta sama kosztuje 110 zl.
Pozdrawiam
AniaK
PS Hurtownia jest czynna od 8.00 do 16.00

1. Data: 2003-02-20 21:45:39

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Julita, nie wiem jak akurat włóczka, ale np. czółenko kosztuje tam 16 zł...
zgroza.....

Zosia

Swetr meski na drutach - ma ktos z opisem?
pytanie do Bożeny z Krakowa
Jak wyliczyć mulinę?
do ogladania
Cześć wszystkim!!!