Gdzie kupię w Warszawie mandevillę?

11. Data: 2005-06-12 13:46:51

Temat: Re: Gdzie kupię w Warszawie mandevillę?
Od: Zuzka <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz moje komórki mózgowe zaczęły pracować........i chyba widziałam w
> SEZAMIE, przy ul.Marszałkowskiej- na dole jest kwiaciarnia.
> Ale mnie nie zabijesz / mam nadzieję /, jeśli się pomyliłam:)))))
> Chyba te panie będa Ci w stanie pomóc

Nie zabiję bo mam po drodze z pracy:))
wiec jutro sie tam wybiore a dzis pozostane w pieleszach domowych. Jak
nie znajde w kwiaciarni (moze amietasz cene) to wybiore sie na Krakowska
:))

dziękuję Elu postokroć :)))

Zuzka

12. Data: 2005-06-12 13:48:09

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuzka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> to ja się chyba dziś wybiorę :)
>
> ale... mandevilli nie ma;-(

Kliknij na : o firmie- i tam podają telefon
Ela Łuczyńska

13. Data: 2005-06-12 13:59:45

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znajde w kwiaciarni (moze amietasz cene) to wybiore sie na Krakowska :))

Jeśli mnie pamięć nie myli to chyba około 30 zł, ale też nie daję głowy
:)))))
Ela
ps
może też być na giełdzie w Broniszach....tam mają różne cudeńka.

14. Data: 2005-06-12 14:13:12

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znajde w kwiaciarni (moze amietasz cene) to wybiore sie na Krakowska :))

Tutaj mają :)))))
http://www.bti.pl/kowalczy/kontakt.html
Ela Łuczyńska

15. Data: 2005-06-12 14:22:35

Od: Zuzka <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela napisał(a):
> Użytkownik "Zuzka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tutaj mają :)))))
> http://www.bti.pl/kowalczy/kontakt.html
> Ela Łuczyńska

chyba się musze przespac, bo w asortymencie nie znalazłam. Jak mi Elu
podeslesz jeszcze ze 3 miejsca to w tym tygodniu chlop mnie w domu nie
zobaczy a co najgorsze obiadu nie zobaczy ;)))

16. Data: 2005-06-12 14:31:01

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> chyba się musze przespac, bo w asortymencie nie znalazłam. Jak mi Elu
> podeslesz jeszcze ze 3 miejsca to w tym tygodniu chlop mnie w domu nie
> zobaczy a co najgorsze obiadu nie zobaczy ;)))

Jest w roślinach sezonowych : BOUGAINVILLEA.
http://www.bti.pl/kowalczy/sezonowe1.html
::)))))
Ela Łuczyńska

17. Data: 2005-06-12 14:42:43

Od: Zuzka <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest w roślinach sezonowych : BOUGAINVILLEA.
> http://www.bti.pl/kowalczy/sezonowe1.html
> ::)))))

Jutro się przejade i sprawdze, to dam znać co widziałam :))

18. Data: 2005-06-12 18:29:59

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zuzka napisał:
to w tym tygodniu chlop mnie w domu nie
> zobaczy a co najgorsze obiadu nie zobaczy ;)))

Dostanie większego apetytu na Ciebie i jedzenie > A kwiatka na wszelki
wypadek chroń :-)
Pozdrawiam, Barbara

19. Data: 2005-06-12 19:13:32

Od: Zuzka <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz napisał(a):
> Użytkownik Zuzka napisał:
> to w tym tygodniu chlop mnie w domu nie

> Dostanie większego apetytu na Ciebie i jedzenie > A kwiatka na
> wszelki wypadek chroń :-)

Chyba się zastosuje do wytycznych. Mam nadzieje, ze wraz z kwiatkiem nie
bedziemy zimowac w warunkach ponizej 0 stopni bo tego oboje nie
wytrzymamy ;)))

Zuzka

Owadobójcza cola.
dobry i źli sąsiedzi w ogródku