Gdzie kupie żywopłot na śląsku?

1. Data: 2006-04-25 07:23:43

Temat: Gdzie kupie żywopłot na śląsku?
Od: "..:Michal::.." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szukam szkółki na południu woj. śląskiego ( Racibórz, Rybnik, Jastrzębie,
Pszczyna, Cieszyn) gdzie mogę kupić jakieś rośliny na żywopłot. Najlepiej
ok. 150cm wysokości, żywotniki lub inne, wiem ze żywotniki są powszechne w
ogrodach i nie jest to szczyt pomysłowości na żywopłot, ale wydaje mi się
ze są najmniej czasochłonne i doskonale się do tego celu nadają.
Czy ktoś zna ceny takich krzewów? zmieszczę się z kwotą ok. 30zł za sztukę
150cm ?

--
..::Michal::..

2. Data: 2006-04-25 09:01:19

Temat: Re: Gdzie kupie żywopłot na śląsku?
Od: "a.d." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze są najmniej czasochłonne i doskonale się do tego celu nadają.
> Czy ktoś zna ceny takich krzewów? zmieszczę się z kwotą ok. 30zł za sztukę

Hej:)
Ja w zeszłym roku szukałam dokładnie tego samego i po odwiedzeniu kilku szkółek
ecc, gdzie w niektórych aż dziwi brak chęci współpracy w końcu udałam się na
giełdę do Tychów i spoko. Dla mnie z Zabrza, to chyba bliżej, ale wg mnie
opłaca się pojechać. Zakupiłam, co prawda nie takie wysokie, jakich Ty szukasz,
ale po 6 chyba zł, więc za 30 to ho ho:) I przywieźli mi je pod same drzwi i
nawet wnieśli. To było 130 sztuk, więc udało mi się z tym dowozem. Tak się
zastanawiam, jaka to była tam firma, i coś mi świta, że chyba z Wisły, ale nie
pamiętam. Polecam zajrzeć tam na giełdę:)
alicja z pozdrowieniami

3. Data: 2006-04-25 09:10:16

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

a.d. napisał(a):
> Polecam zajrzeć tam na giełdę:)

A ja poprę i powiem jeszcze, że miejscowi mówią, że warto podjechać
później- koło 10-11 jak się już pakuję. Towar często przebrany, ale za
to z duuuuużym rabatem :)

Pozdrawiam
Ania L.

4. Data: 2006-04-25 09:50:23

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniai napisał(a):
Tfu- literówka, pakujĄ oczywiście :) Ci sprzedawcy tam.

Pozdrawiam
Ania L.

5. Data: 2006-04-25 09:55:38

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..:Michal::.." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze są najmniej czasochłonne i doskonale się do tego celu nadają.
> Czy ktoś zna ceny takich krzewów? zmieszczę się z kwotą ok. 30zł za

Są jałowce i żywotniki w tej cenie:
http://republika.pl/guzekszkolka/ofertaWWW.doc

:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba
Ps. Odezwij się proszę na priv.

6. Data: 2006-04-25 10:10:20

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pszczyna, Cieszyn) gdzie mogę kupić jakieś rośliny na żywopłot.
Najlepiej
> ok. 150cm wysokości, żywotniki lub inne,

Inne szkółki w tym rejonie:
http://www.akme.net.pl/index.htm
http://www.zurek.com.pl/
http://www.prokop-szkolka.com.pl/ofertaall.php

http://www.plantpol.com.pl/strony/1/i/427.php

http://www.walaszczyk.pl/

Malinowscy hurtownia 43-200 Pszczyna ul. Sznelowiec 10.

:-)

Pozdrawiam pogodnie

skryba

Poskrzypki w ataku!