Gdzie mogę kupić olej lorenza

1. Data: 2007-06-12 19:30:07

Temat: Gdzie mogę kupić olej lorenza
Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie, czy ktoś może mi napisać gdzie moge kupić Olej Lorenza,
serdecznie dziękuję za szybką odpowiedź

2. Data: 2007-06-13 12:02:45

Temat: Re: Gdzie mogę kupić olej lorenza
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Jun 2007 12:30:07 -0700, p...@w...pl wrote:

> Mam pytanie, czy ktoś może mi napisać gdzie moge kupić Olej Lorenza,
> serdecznie dziękuję za szybką odpowiedź

Nie mam pojęcia, ale przypominam Ci, że udowodniono, że ten olej co
prawda wpływa na parametry biochemiczne, ale NIE MA WPŁYWU NA PRZEBIEG
CHOROBY.

Jeśli prosisz o taką poradę, to domyślam się, że jesteś (lub ktoś Ci
bliski jest) w dramatycznej sytuacji. Szczerze współczuję, ale olej
Lorenza to wyrzucanie pieniędzy w błoto.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2007-06-13 14:36:01

Od: "Pilu" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bliski jest) w dramatycznej sytuacji. Szczerze współczuję, ale olej
> Lorenza to wyrzucanie pieniędzy w błoto.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Olej_Lorenza

to jak w końcu? Leczy czy nei leczy?
Pilu

4. Data: 2007-06-13 15:12:25

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Zastrze%C5%BC
enia_dotycz%C4%85ce_poj%C4%99%C4%87_medycznych

tu masz wyjaśnienie

dominik

5. Data: 2007-06-13 17:24:43

Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

ok Ok ale gdzie mozna go kupic ?

6. Data: 2007-06-13 17:38:47

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

poczytaj to:
http://www.jr2.ox.ac.uk/bandolier/booth/neurol/loren
z.html (niestety,
angielski)

ze szczegolnym zwróceniem uwagi na to co napisano w "Results":

a.. In patients with neurological symptoms, use of Lorenzo's oil IS NOT
ASSOCIATED with any reduction of symptoms or delay in disease progression.
a.. There IS LIMITED EVIDENCE that use of Lorenzo's oil in asymptomatic
disease carriers may (repeat may) reduce the onset of symptoms.

Dominik

Utrata ostrosci widzenia
Zapłodnienie na życzenie ;)
Re: Co zrobić kiedy żyć się nie chce,a umierać też ..nie..[a strajki w sł.zdr]
Zdrowe zeby nie sa biale ?!
Opalanie a tłuszczaki....