Gdzie moje świadectwo????

1. Data: 2005-05-28 19:44:34

Temat: Gdzie moje świadectwo????
Od: InterQ <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W mojej szkole nic nikt nie wie. Lekcje się zakończyły 15 kwietnia,
ale do tej pory nie dostałem (jak też i inni moi koledzy) świadectwa.
Nie chodzi mi tu o świadectwo maturalne, lecz o świadectwo zakończenia 3
klasy. Zdziwiłem się gdy w dniu 15 kwietnia w wiadomościach mówili o
rozdaniu świadectw. Więc kiedy mogę się spodziewać mojego świadectwa z
ocenami końcowymi?

2. Data: 2005-05-28 19:50:44

Temat: Re: Gdzie moje świadectwo????
Od: "locke" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "InterQ" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> klasy. Zdziwiłem się gdy w dniu 15 kwietnia w wiadomościach mówili o
> rozdaniu świadectw. Więc kiedy mogę się spodziewać mojego świadectwa z

Po maturze...

3. Data: 2005-05-28 19:53:47

Temat: Re: Gdzie moje
Od: InterQ <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nice :] Tylko że matura już minęła (na szczęście)

4. Data: 2005-05-28 20:01:33

Od: "locke" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nice :] Tylko że matura już minęła (na szczęście)

A było już rozdanie świadectw maturalnych?

5. Data: 2005-05-29 05:54:19

Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 28-05-2005 locke <l...@a...pl> scripsit:

> Użytkownik "InterQ" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> A było już rozdanie świadectw maturalnych?

Jemu nie chodzi o świadectwa maturalne, tylko o świadectwa ukończenia
szkoły. AFAIK uczniowie zdający nową maturę mają prawo je odebrać zaraz po
zakończeniu zajęć. U nas wyznaczono wspólny termin odbioru, ale jeśli komuś
zależy na wcześniejszym, to może zgłosić się do sekretariatu i sobie je
wziąć.

--
Jacek Skowroński

6. Data: 2005-05-29 15:07:01

Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klasy. Zdziwiłem się gdy w dniu 15 kwietnia w wiadomościach mówili o
> rozdaniu świadectw. Więc kiedy mogę się spodziewać mojego świadectwa z

Jeśli zdawałeś maturę - to termin ogłoszenia wyników będzie 27 czerwca
(więc świadectwa mogą być wydane nie wcześniej niż 27 czerwca.)

Jeśłi nie zdawałeś matury - być może wcześniej - potrzebne Ci świadectwo
teraz?

Jeśłi dostajesz świadectwo dojrzałości (znaczy - maturę) to nie dostaniesz
w ogóle świadectwa ukończenia klasy albo szkoły (chyba że oblałeś maturę)

Chyba że ja nie wiem o zmianie przepisów - tak, by absolwent
dostawał zarówno świadectwo ukońcenia 3 klasy jak i maturalne

7. Data: 2005-05-29 22:53:27

Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dosyć to dziwna sytuacja. U nas świadectwo ukończenia szkoły absolwenci
klas III otrzymali 15 kwietnia, kazdy po jednej kopi. Teraz oczekują na
świadectwa maturalne wydawane przez CKE. Jest to dla mnie o tyle dziwne, że
w sytuacji, gdy maturzysta zdaje jakis przedmiot poza swoją macierzystą
szkołą, musi na egzamin zgłosic się ze świadectwem ukończenia szkoły.

beata

--
"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

8. Data: 2005-05-30 11:55:20

Od: "ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

u nas jest rozdanie swiadectw zakonczenia szkoly 10.06. przejdz sie do
swojej szkoly i spytaj najlepiej swoja wychowawczynie/wychowawce.
pozdrawiam
ilona

9. Data: 2005-05-31 17:05:18

Od: "Julita Cygan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Więc kiedy mogę się spodziewać mojego świadectwa z
> ocenami końcowymi?

Z tego co wiem wszyscy uczniowie którzy ukończyli szkołę, niezależnie od
tego czy zdają maturę, czy nie, mieli otrzymać świadectwo ukończenia szkoły.
KLasy nowego typu 15 kwietnia ( zgodnie z rozporządzeniem MEN i ani dnia
później ), natomiast klasy starego typu zaraz po swoim zakończeniu, u nas to
było 4 maja. Świadectwa maturalne jedni i drudzy otrzymają później. Stary
typ szkoły w tym tygodniu, nowy typ po 27 VI jak już wszyscy wiedzą.
SZkoła miała obowiązek wydać Ci świadectwo w ww terminie, zapytaj się swojej
dyrekcji, a jak nic nie wskórasz to skontaktuj się ze swoim kuratorium,
pozdrawiam Julita

dla zabicia nudy
Studia Podyplomowe??
Powstal nowy PORTAL: www.webteam.gc.pl
SUper Okazja - Tanio Drukarka Cannon, Cyfrówka Trust, Książki informatyczne
[Okazja Ebay] Tania DRUKARKA, CYFRÓWKA, KSIĄŻKI - ZOBACZ