Gdzie można wynająć inhalator dla dziecka?

1. Data: 2001-12-04 11:01:49

Temat: Gdzie można wynająć inhalator dla dziecka?
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Przede wszystkim przepraszam, o ile umieściłem tę wypowiedź w złej grupie.

Mam problem z moim 7-miesięcznym synkiem. Dostał zapalenia oskrzeli i wylądował
w szpiatlu. Może zostac już wypisany, o ile będzie mógł kontynuować leczenie
inhalacjami w domu przez kolejnych pare tygodni.

Czy ktoś mógłby mi pomóc i podać kontakt do firmy w Warszawie w której można
wypożyczyć odpowiedni inhalator?

Będę bardzo wdzięczny za wszelką, możliwie pilną pomoc (podpowiedź tutaj lub na
e-mail).