Gdzie na romantyczne intymne spotkanie?

51. Data: 2003-05-23 16:45:32

Temat: Re: Gdzie na romantyczne intymne spotkanie?
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>1. spontaniczne oswiadczyny w romantycznym miejscu i romantycznych
>okolicznosciach/ a jako, ze spontaniczne to nie bylo niezbednych
>akcesoriów ;)>

Dla mnie 3. tez bylo w pewnym stopniu spontaniczne, bo sie kompletnie nie
spodziewalam ;) Romantycznie tez bylo... ech.

Dunia
rozrzewniona
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

52. Data: 2003-05-23 21:09:11

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Po co? Mlodziez tez ma prawo byc zakochana, steskniona, nawet jesli
> to krycie sie przed wszystkimi nawet ze wspolnym wyjazdem brzmi
> troche zabawnie w odbiorze :)

A bo ja chciałem to sfilmować i jako porno 17-latków sprzedać na
internecie... po 9.99 PLN / spota 3-minutowego :]

Taki kapytalysta jestem :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

53. Data: 2003-05-23 21:14:05

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Grzegorz Janoszka <Grzegorz.Janosz
ka@pro.onet.pl-----USUN-TO> i te mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Napisali, że zaręczeni, a nie zdarza się często, by ludzi poniżej
> 20 byli zaręczeni.

A może chodziło o to, że On ręczy za siebie (że zdąży wyjąć) a Ona za
siebie (że nie wypluje na dywan)? :)
Albo o takie zaręczyny pierścionkiem z łodygi mlecza zawiązanym na
supełek - ile takich zaręczyn było w wieku 10 lat ;]

Dzisiejsza młodzież jest nieprzewidywalna [drapiąc się po zaroście] :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

54. Data: 2003-05-23 21:16:45

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Dunia <d...@n...net> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Na priva ? ;)

Wesela może być na priva - byleby ta noc poślubna poszła na grupę ;)

Wiesz, żebym nie tylko ja się nauczył nowych rzeczy ;)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

55. Data: 2003-05-23 21:58:43

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 May 2003 23:14:05 +0200 I had a dream that Z. Boczek <z...@U...pl>
wrote:
>Albo o takie zaręczyny pierścionkiem z łodygi mlecza zawiązanym na
>supełek - ile takich zaręczyn było w wieku 10 lat ;]

Uhm... Bawiliśmy się w lekarza/chowanego/szkołę/sklep itd, ale nie pamiętam
z dzieciństwa takich oświadczyn...

>Dzisiejsza młodzież jest nieprzewidywalna [drapiąc się po zaroście] :]

A ten znów tylko o jednym :-)

56. Data: 2003-05-23 21:59:24

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 May 2003 23:09:11 +0200 I had a dream that Z. Boczek <z...@U...pl>
wrote:
>Taki kapytalysta jestem :]

A to nie podchodzi pod sutenerstwo?

57. Data: 2003-05-23 22:01:23

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 23 May 2003 17:36:21 +0200 I had a dream that s...@p...onet.pl
<s...@p...onet.pl> wrote:
>Skoku na bungee tez sienieda sprobowac.

Jak nie jak tak :)
Bierze się i sie skacze - i ponoć nawet można przed ślubem!

>2. Nie da sie wyprobowac pozycia malzenskiego przed slubem.
>Co najwyzej zalicznie kolejnej panienki.

Gratuluję podejścia. Seks przedmałżeński nie musi się opierać
na "zaliczaniu kolejnej panienki".

58. Data: 2003-05-23 22:25:50

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Uhm... Bawiliśmy się w lekarza/chowanego/szkołę/sklep itd, ale nie
> pamiętam z dzieciństwa takich oświadczyn...

Hehe, dałaby Ci ta obecna TŻ - rozpamiętywać takie rzeczy :)
Pewnie wałkiem Ci z głowy wybiła... zepchnęła do podświadomości, jako
traumę, znaczy się ;]

> A ten znów tylko o jednym :-)

Ale Ty też bardzo dobrze wiesz, o czym... PO czym... się drapię
:))))))))

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

59. Data: 2003-05-24 06:59:46

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arbi." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Doradźcie mi gdzie mogę zaprosić swoją Ukochaną na bardzo romantyczne ;-)
> randez-vous. Znamy się już prawie dwa latka i jesteśmy zaręczeni. Kiedyś
> postanowiliśmy nie kochać się do ślubu, ale coraz bardziej nam tego
brakuje.

wcale sie nie dziwie, ze Wam brakuje, to takie dopełnienie Waszej bliskości.
Z tym oczekiwaniem az do slubu, to bardzo romantyczne, ale czesto zupełnie
niepraktyczne. Prawdopodobnie jestescie dla siebie pierwszymi partnerami
seksualnymi. Seks to naprawde piękna sprawa, ale wymaga trochę wprawy i
poznania samego siebie i partnera, by poczuc sie spełnionym i móc spełniac
oczekiwania partnera. Oczywiście, ze mozecie zacząc to wszystko poznawac po
ślubie, ale sama wiem z autopsji, że lepiej tworzyc stały zwiazek z osobą, z
którą seks wychodzi super, niz z taka, która nie potrafi spełniac naszych
oczekiwań (z róznych przyczyn, np. związanych z anatomią).

> Mieszkamy osobno (ja z rodzicami, Ona też) i nie mamy możliwości
> spotkania się w żadnym z naszych domów.

moze gdzies wyjadą , chociaz na pół dnia, od rana juz mozesz czatowac...
(ech wspomnienia...)

Hotel odpada, bo nas nie stać.
> Działka i namiot też, bo nia mamy działki. Myślałem o poproszeniu jakiegoś
> kumpla o "wypożyczenie" mieszkania, ale nie chcemy, żeby ktoś o tym
wiedział.

kumpel to zrozumie, ale i tak pewnie cos "meskiego" powie. To mimo wszystko
najlepsze rozwiazanie, chociaz rozumiem Wasze uczucia, chcecie, miec ten
komfort, ze tylko Wy o tym wiecie.

> Wyjazd też odpada, bo wszyscy się domyślą. Macie jakieś pomysły?

rowerami mozna dojechac w srodek lasu, ale nie ma 100% bezpeczenstwa, ze
ktos Was tam nie odkryje.

Zycze MIŁEGO
Agata

60. Data: 2003-05-25 17:19:39

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Jesli jest milosc i wzajemna akceptacja, to zawsze sie mozna dogadac - nie
> tylko w sprawach lozkowych...
> Gdzie tej akceptacji brak - i dobry seks nie pomoze...

Pod warunkiem, że obydwoje rozmawiają i słuchają siebie nawzajem. Czasem mam
wrażenie, że nie można się dogadać, bo ta druga strona jest głucha/nie
bardzo radzi sobie z "nauką" itp.
Znam taki przypadek, że mimo różnych chęci nie udało się. Na szczęście było
to przed ślubem, bo podejrzewam, że skończyłoby się to rozwodem - zresztą w
sumie nie tylko z powodów łóżkowych, bo wogóle jakieś dwa światy
przedstawiali.
Niemniej jednak zdarzają się faceci, którzy robią wszystko, żeby zadowolić
partnerkę, a są i tacy, którzy nie potrafią/nie chcą/nie zależy im/ idą na
łatwiznę i z takimi się nie dogadasz. ALe faktycznie o takich nie można
powiedzieć, że kochają i akceptują.

Co do dogadania się to myślę, poza skrajnymi przypadkami, że jak OBIE STRONY
CHCĄ to można się dogadać. Ile przy tym przyjemności :)

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

Nadpobudliwość / Wałbrzych / kontakty