Gdzie najcieplej w PL

1. Data: 2001-05-23 17:40:20

Temat: Gdzie najcieplej w PL
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,
Znajomi Amerykanie chcieliby sie przeniesc na kilka lat do Polski i
postawili pytanie, na ktore ja nie umiem odpowiedziec:
gdzie w Polsce jest najlagodniejszy, najcieplejszy klimat?
Tak sie zastanawialam, czy sa gdzies w Polsce miejsca, gdzie rosna
rosliny normalnie niespotykane, bo jest tam jakis mikroklimat? Czy zimy
sa lagodniejsze w jednej czesci kraju? Moze to za maly obszar, zeby byly
jakies istotne roznice klimatyczne?
Znajdzcie im jakies ladne cieple miejsce, bo bede do nich jezdzic na
wakacje, jak sie przeniosa.
Magdalena Bassett

2. Data: 2001-05-23 19:07:56

Temat: Re: Gdzie najcieplej w PL
Od: "Tąporowski Krzysztof" <t...@z...walbrzych.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
:
> gdzie w Polsce jest najlagodniejszy, najcieplejszy klimat?

Według wszelakich statystyk meteorologicznych zdecydowanie najcieplejszym
miastem w Polsce jest Legnica.
Nie mieszkam tam, ale czasami jestem u rodziny i zeczywiscie meteorolodzy
sie nie myla

3. Data: 2001-05-23 21:27:33

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Lagodny mikroklimat i ciekaw okolica to na pewno Sandomierz.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

4. Data: 2001-05-24 05:23:03

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> postawili pytanie, na ktore ja nie umiem odpowiedziec:
> gdzie w Polsce jest najlagodniejszy, najcieplejszy klimat?
(...)
Według mojej wiedzy - Opolszczyzna, Dolny Śląsk.
Pozdrawiam Krystyna.

5. Data: 2001-05-24 06:23:00

Od: "Kraak" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno okolice Zielonej Góry. Podawano kiedyś, że mogą tam rosnąć odmiany
winorośli dla łagodnego klimatu. Jest tam rzeczywiście fajnie. Dużo lasów,
trochę jezior malowniczo położonych. W ogóle fajne tereny.

Daga

6. Data: 2001-05-24 07:03:15

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@w...net> wrote in message
> Szanowni Grupowicze,
> gdzie w Polsce jest najlagodniejszy, najcieplejszy klimat?

Rekordy wysokich temperatur biją okolice Słubic, ale ogólnie najłagodniejszy
klimat jest na Dolnym Śląsku.

Majka

7. Data: 2001-05-24 08:43:35

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie w szkole uczono, ze najcieplejszym miejscem w kraju (biorac pod uwage
klimat caloroczny) sa okolice Nowego Sacza. Za to Gdynia ma najwiecej
slonecznych dni. Biegun zimna to Suwalki. I przy tym weszedzie tam jest
ciekawie.
Pozdrawiam
Grzegorz Karolczak

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

8. Data: 2001-05-24 16:43:20

Od: "news.dfn.de" <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno okolice Zielonej Góry. Podawano kiedyś, że mogą tam rosnąć odmiany
> winorośli dla łagodnego klimatu. Jest tam rzeczywiście fajnie. Dużo lasów,
> trochę jezior malowniczo położonych. W ogóle fajne tereny.

Tak, Zielona Gora i jeszcze troche bardziej na zachod - Slubice sa
najcieplejsze. No
a do tego lubuskie jest najbardziej zalesionym wojewodztwem w Polsce.

Przemek

pompa do wody???
Przymrozki?
Zielone bez wody