Gdzie sprzedaz wysylkowa ?

1. Data: 2003-07-06 10:24:03

Temat: Gdzie sprzedaz wysylkowa ?
Od: "Beata S." <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś z Szanownych Grupowiczow spotkał się ze sprzedażą wysyłkową -
internetową roślin ??
Szczególnie interesują mnie clematisy.

Pozdrawiam

~`~`~`~`~`~
Beata S.
~`~`~`~`~`~

2. Data: 2003-07-06 10:47:46

Temat: Re: Gdzie sprzedaz wysylkowa ?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata S." <b...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy ktoś z Szanownych Grupowiczow spotkał się ze sprzedażą wysyłkową -
> [...]

Tych nie radzę kupować wysyłkowo.Przy zakupie
warto zerknąć na system korzeniowy,czy rozbudowany.
W paczce może przyjść jakaś lichota,która
jeśli nie padnie, to będzie przez pierwsze lata
wytwarzała korzenie,a zrozpaczony właściciel
zasypywał grupę ciekawymi pytaniami:)

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-07-06 13:41:53

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> W paczce może przyjść jakaś lichota,która
> jeśli nie padnie, to będzie przez pierwsze lata
> wytwarzała korzenie,a zrozpaczony właściciel

Ja kupiłam powojnik ze sprzedaży wysyłkowej.
Pytań na grupę nie ma, bo nie ma już powojnika:-(
Pierwszy raz to ostatni.
Dałam się namówić znajomej, która zamówiła roślinki za ponad 200 zł.
Większość jej roślin wołała o pomstę do nieba:-(
Próbowała złożyć reklamację, ale nici z tego. Brakło jej już cierpliwości i
uporu.
By nie było, że zawsze tak jest zamawiałam kilka razy byliny w innym sklepie
internetowym, wszystko żyje do dzisiaj.
Paczki solidnie zapakowane, rośliny zdrowe. Niestety dość drogo.

Tak to bywa, że jedna niesolidna firma potrafi napsuć krwi tym uczciwym.

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2003-07-06 14:31:04

Temat: Odp: Gdzie sprzedaz wysylkowa ?
Od: "Beata S." <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sklepie
> internetowym, wszystko żyje do dzisiaj.
> Paczki solidnie zapakowane, rośliny zdrowe. Niestety dość drogo.

A moglabys zdradzic ta niesolidna i te solidne firmy wysylkowe ??

Pozdrawiam
~`~`~`~`~`~
Beata S.
~`~`~`~`~`~

5. Data: 2003-07-06 20:52:42

Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sklepie

> A moglabys zdradzic ta niesolidna i te solidne firmy wysylkowe ??
A ja kupuje czasem przez Allegro. Wiem, takie źródło może się wydawać
niesolidne, ale widocznie trafiłam na rzetelną sprzedającą, która ma
hodowlę. Kupiłam od niej trochę nasionek i kłącza Canny, która wyrosła
niesamowicie bujnie i cały czas kiełkują nowe kwiaty. Na dodatek jest bardzo
pomocna przy jakichkolwiek problemach.
Polecam i pozdrawiam
Alicja

6. Data: 2003-07-06 21:14:07

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ja kupuje czasem przez Allegro.

Mogłabym, na priv.
Nie będę tutaj robić reklamy i antyreklamy.

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2003-07-11 11:50:01

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zamówiłam rośliny w pewnej firmie wysyłakowej za jakieś 500 zł wspolnie z
koleżanką . Pierwszy raz rosliny przyszływ terminie i całkiem ładne (choć
straszne maleństwa) , tyle ze zamiast wszytskich roslin przyszła polowa :-).
Jeda paczka zamiast dwoch. Pani nie potrafiła powiedziec co sie staloz
paczka . Po wydzwanianiu (paczka została przyjeta pzrez moja mame , ktora nie
mogla liczyc wszytskich roslin) do firmy kurierskiej , firmy wyyslkowej uznano
moja reklamacje i wysłano rosliny po raz drugi (te brakujace) . Doszły za
tydzien (wyslali poczta mimoz ze mialo byc firma kurierska) w wiekszosci
uschniete. nie reagowano na moje maile , telefony itd . Napisalam do federacji
konsumentow poradzono mi jak to zalatwic. Walsnie dostalam list z pzreprosinami
i obietnice wyslania koleknych roslin.Zobaczymy. Szkoda tylko roślin. Clematisy
były w przewadze.

Ewa

8. Data: 2003-07-11 19:39:43

Od: "Beata S." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje Wszyskim za rady :-)

Beata S.

tajemnicze drzewo - BARDZO prosze o pomoc
Dzieki serdeczne :-)
Witajcie
maczniak kampf...
surfinie i pelargonie