Gdzie szukać torebki w stolicy?

1. Data: 2006-09-25 17:56:21

Temat: Gdzie szukać torebki w stolicy?
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Wieki całe mnie tu nie było i w dodatku od razu mam pytanie. Wybieram
się niebawem do Wawy, tam też mnie dawno nie było :)) i zamierzam pójść na
zakupy. Moją główną potrzebą jest teraz torebka, duża, najlepiej a4,czyli
jak mawia mój tata "torbicha nie torebka", koniecznie ciemny brąz, bo
właśnie kupiłam takież buty, a torebkę mam tylko czarną :))
Zawsze mam ambicję kupić skórzaną, ale jak nie cena, to ciężar przekonuje
mnie do skóry ekologicznej więc może być. Nie jestem zresztą obecnie przy
kasie i więcej jak ok. 200 zł nie byłabym w stanie wydać. Powiedz cie
błagam, gdzie ja się mam w ogóle udać?
Tyle lat mieszkałam w Wawie, a nigdy nie szukałam tam torebki, no a przez
ostatni rok pewnie się coś pozmieniało. Dajcie proszę namiary na miejsca,
które warto odwiedzić i pooglądać, bo ja dosłownie nie wiem gdzie iść tzn. w
ostateczności obejdę jedno czy drugie centrum handlowe w poszukiwaniu sklepu
z torebkami, ale jakieś konkretniejsze namiary bardzo by się przydały.
Pozdrowionka dla wszystkich i z góry dzięki.
Maga

2. Data: 2006-09-26 09:35:49

Temat: Re: Gdzie szukać torebki w stolicy?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga napisał(a):
> [...]
> mnie do skóry ekologicznej więc może być. Nie jestem zresztą obecnie przy
> kasie i więcej jak ok. 200 zł nie byłabym w stanie wydać. Powiedz cie

jak chcesz niedrogo, to w Blue City jest sklep chyba lodzkiej
firmy Marconi. skorzane i "ekologiczne", z przewaga tych
ostatnich. Wittchen tez ma zawsze tansza kolekcje z
materialow nieskorzanych, zwykle bardziej w sportowym stylu.
dostepne chyba w kazdym centrum handlowym :)

-- kasica

firma Gaja
Lakier ORLY
vichy na allegro