Gdzie w Gliwicach kupię torf kwaśny do oczka?

1. Data: 2007-04-17 19:02:42

Temat: Gdzie w Gliwicach kupię torf kwaśny do oczka?
Od: "GB" <vpgb@nospam_poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Szukałem w wielu sklepach ogrodniczych. Wszędzie mają drobno mielony torf
lub substrat, a ja szukam niemielonego, żeby nie pływał w oczku! Czy ktoś
pomoże?
Pzdr Grzegorz

2. Data: 2007-04-18 11:33:37

Temat: Re: Gdzie w Gliwicach kupię torf kwaśny do oczka?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GB" <vpgb@nospam_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lub substrat, a ja szukam niemielonego, żeby nie pływał w oczku! Czy ktoś

OBI. A poza tym ten torf w oczku zanurzasz razem z workiem.

Pozdrawiam, Basia.

kosa spalinowa - honda 4 suw vs. husqvarna 2 suw
trawnik>rabata
zapylacze czereśni
W Usiech
czy to ...?