Gdzie w Krakowie - pracownia krawiectwa artystycznego?

1. Data: 2003-07-02 10:22:12

Temat: Gdzie w Krakowie - pracownia krawiectwa artystycznego?
Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Kolezanka szykuje sie do slubu i wymyslila, ze sama
zaprojektuje sobie suknie - odszukalam juz watek, w ktorym bylo o
specjalistycznych sklepach z tkanianmi slubnymi, a teraz poszukuje
namiarow i opinii o pracowniach krawiectwa artystycznego.

Z gory dziekuje :-) Arleta (Kraków)

1. Data: 2003-07-03 07:13:35

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> namiarow i opinii o pracowniach krawiectwa artystycznego.
>
> Z gory dziekuje :-) Arleta (Kraków)

glowy nie dam sobie uciac ale palec to chyba tak:-) wydaje mi sie ze na
Gertrudy jest taka pracownia, tak mniej wiecej w polowie ulicy. Jak bede
jechala tamtedy to sprawdze i dokladniej.
pozdrawiam
ewa

1. Data: 2003-07-03 08:39:26

Od: "Kanishy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Owszem na Gertrudy jest pracownia artystyczna.. jak szyja nie wiem ale sa
tam juz ladnych pare lat wiec pewnie niezle

Kani

1. Data: 2003-07-28 08:59:50

Od: "Anna Deregowska-Watza" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znów chyba już po fakcie, ale kto wie...
Na forum weselnym (małopolskim) było podawanych kilka adresów, są pod
linkiem weselneforum.cjb.net, w części o sukniach ślubnych. :)

Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2003-07-29 10:06:59

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Deregowska-Watza wrote:

> Znów chyba już po fakcie, ale kto wie...
> Na forum weselnym (małopolskim) było podawanych kilka adresów, są pod
> linkiem weselneforum.cjb.net, w części o sukniach ślubnych. :)

Wielkie dzieki :-))
Wcale nie po fakcie, bo slub kolezanka ma dopiero w przyszlym roku :-)

Pozdr. :-) Arleta

rzeszów i okolica spotkanie
Bikini szydelkowe
[xxx] co to za nici?