Gdzie w Warszawie

1. Data: 2003-07-02 18:44:57

Temat: Gdzie w Warszawie
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Będę w piątek przez parę godzin w Warszawie na Woli w okolicach ulicy Obozowej.
Czy gdzieś w pobliżu lub blisko dworca PKP znajdę jakąś ciekawą pasmanterię? :-
) Może mogłabym przywieźć sobie jakąś mulinkę? Może tańsza niż w Opolu?
Żyję nadzieją :-)

Agnieszka B

1. Data: 2003-07-02 23:28:36

Temat: Re: Gdzie w Warszawie
Od: "Urszula" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Będę w piątek przez parę godzin w Warszawie na Woli w okolicach ulicy
Obozowej.
Na temat pasmanterii na Woli nic nistety nie wiem :(((

> Czy gdzieś w pobliżu lub blisko dworca PKP znajdę jakąś ciekawą
pasmanterię? :-
Niezbyt daleko od dworca Centralnego jest baardzo sympatyczna pasmanteria na
ulicy Śniadeckich, zaraz przy placu Konstytucji.

> ) Może mogłabym przywieźć sobie jakąś mulinkę? Może tańsza niż w Opolu?
Na pewno znajdziesz tam mulinke. Na cenach mulinek nie znam sie nic a nic,
ale nie liczylabym na to ze w Warszawie cos bedzie tansze :(((

> Żyję nadzieją :-)
Ale nadzieja jest niezbedna. Trzeba ja miec, kto wie na co mozesz trafic
fajnego przez przypadek, a pasmanteria warta odwiedzenia. Szczegolnie duzy
wybor wloczek.

Pozdrawiam
Ula

1. Data: 2003-07-03 05:55:14

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

na
> ulicy Śniadeckich, zaraz przy placu Konstytucji.

Jak juz będziesz na Woli to masz łatwy dojazd do Hali Polskiej na Kolejową -
to jest trochę przed Placem Zawiszy, po prawej stronie od ulicy Towarowej.
Bo nie napisałaś o jaki dworzec chodzi :)
Jeśli o Centralny to w pasażu pod dworcem (od strony Chałubińskiego) jest
pasmanteria, dość dobrze zaopatrzona w muliny DMC i polską Ariadnę. Uwaga -
jest jeszcze druga pod Emilii Plater, tej nie polecam. Tam kolor zielony to
zielony, o numeracji nie ma z kim rozmawiać.
Jeszcze na Widok - z tyłu Galerii Centrum - wybór wszelaki, dość drogo.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-07-03 06:25:53

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Jul 2003 20:44:57 +0200, b...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>) Może mogłabym przywieźć sobie jakąś mulinkę? Może tańsza niż w Opolu?

Glowy nie dam, ale zimą była jeszcze pasmanteria w dawnym
pedecie, czyli domu towarowym (I pietro) na rogu Wolskiej i
Mlynarskiej (ktorej przedluzeniem jest Obozowa) Cen nie pamietam,
byly Anchor i chyba polskie muliny, nie bylo DMC. No i byly inne
nici, dodatki i drobiazgi. Taka sobie, nie najwieksza, nie
najmniejsza. To jest filia chyba jakiejs pamanterii z ulicy Czumy
(?), tez na Woli.

Pozdrawiam,
Anula (Wawa)

kurs frywolitek w Gdyni