Gdzie we Wrocławiu świeże króliki?

1. Data: 2004-05-25 08:06:09

Temat: Re: Gdzie we Wrocławiu świeże króliki?
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> napisał w wiadomości
news:c8tfgc$7ki$1@absinth.dialog.net.pl...
> Hala Targowa?

To dobry pomysł. Ale nigdy nie kupowałam tam mięsa z obawy przed jego
pochodzeniem. Można zaufać tym sprzedawcom?
Ewa, przewrażliwiona na punkcie mięsa.

1. Data: 2004-05-25 08:06:19

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał w wiadomości
> Paulinka z adresu <p...@N...pl> w wiadomości
> <c8ut3s$9hb$1@atlantis.news.tpi.pl> wymodził(a):

> http://www.epi.com.pl/dostawcy2.html <--- tam masz numer zadzwoń i
zapytaj,
> czy mają świeżego królika.

Dzięki serdeczne, ale (jak pisałam wcześniej) Epi był pierwszym sklepem, do
którego dzwoniłam. Miewają tam czasami świeże króliki, ale nie wiadomo
kiedy. Jeszcze nie udało mi się trafić na ten dzień ;-(.
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2004-05-25 08:06:29

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> We Wrocławiu nie spotkałam się ze świeżym mięsem króliczym, ale zapytam
> jeszcze mamę, bo ona ostatnio znalazła sklep z krwią z kaczki na czerninę
> dla babci.
> Szczegóły jutro.

Byłabym wdzięczna.

> Nie łatwiej jest kupić gotowe danie w słoiczku?

Może i łatwiej, ale niekoniecznie skuteczniej - moje dziecię nie rusza zupek
ze słoika w ogóle. A jak ja ugotuję, to spróbuje chociaż 4 łyżeczki. Ot,
smakoszka jedna (po mamie chyba ;-)).
Ewa

1. Data: 2004-05-25 08:41:54

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zupek
> ze słoika w ogóle. A jak ja ugotuję, to spróbuje chociaż 4 łyżeczki. Ot,

To kup w słoiczku tylko mięso z królika, a resztę przygotuj sama i na końcu
dołóż mięso.

Anet

salatki makaronowe:(
Co na Dzień Matki?
mlode ziemniaczki wielkosci groszku - pomoc
szybkie i smaczne, właśnie przetestowałam
Zrobiłam