mlode ziemniaczki wielkosci groszku - pomoc

1. Data: 2004-05-24 13:21:16

Temat: mlode ziemniaczki wielkosci groszku - pomoc
Od: "Pawel Kazienko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam pytanko ktore w sumie nagli - nabylem ziemniaczki mlode wielkosci
groszku (male bardzo :) ) i pytanie moje brzmi czy wystarczy je wymyc czy
tez trzeba je obraz tudziez oskrobac?? bo mi sie nie chce :(

1. Data: 2004-05-24 13:33:53

Temat: Re: mlode ziemniaczki wielkosci groszku - pomoc
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Kazienko wrote:
> [...]
> groszku (male bardzo :) ) i pytanie moje brzmi czy wystarczy je wymyc czy
> tez trzeba je obraz tudziez oskrobac?? bo mi sie nie chce :(

Gotuj bez skrobania, zawsze tak robie, maksimum 15 minut, od momentu
zagotowania.

Ewcia

1. Data: 2004-05-24 13:34:01

Od: "Karmakoma" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Kazienko" <k...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c8sshu$sjr$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
> groszku (male bardzo :) ) i pytanie moje brzmi czy wystarczy je wymyc czy
> tez trzeba je obraz tudziez oskrobac?? bo mi sie nie chce :(

moim zdaniem wystarczy tylko wymyc :-D

w kazdym razie skrobania czegos tak malego to na pewno bym sie nie
podejmowala - moze w obawie, ze po oskrobaniu zostanie cos wielkosci...
ziarenka piasku ;-)

pozdrawiam i zycze smacznego :-)

K.

1. Data: 2004-05-24 13:38:54

Od: "Karka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

...ja zawsze takie malutkie myję szczoteczką...i jeszcze mi nigdy nie
zaszkodziły...;-)

Pozdrawiam,
Karka

1. Data: 2004-05-24 14:55:55

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karka napisał(a):
> ...ja zawsze takie malutkie myję szczoteczką...i jeszcze mi nigdy nie
> zaszkodziły...;-)
===
Skórki ze starych też się je.

waldek
===

1. Data: 2004-05-24 16:52:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 May 2004 15:21:16 +0200, "Pawel Kazienko"
<k...@w...pl> wrote:

> [...]
>groszku (male bardzo :) ) i pytanie moje brzmi czy wystarczy je wymyc czy
>tez trzeba je obraz tudziez oskrobac?? bo mi sie nie chce :(

umyc bardzo porzadnie, gotowac, pod koniec gotowania wlozyc duza
lodyge miety.

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-05-24 17:23:35

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> umyc bardzo porzadnie, gotowac, pod koniec gotowania wlozyc duza
> lodyge miety.
>
> Trys
> K.T. - starannie opakowana

Albo lodyge selera dla tych, ktorzy pilnuja ilosc soli w jedzeniu. Ziemniaki
gotowane z lodyga selera nie wymagaja dodatkowego solenia.
MB

1. Data: 2004-05-24 17:29:30

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel Kazienko" <k...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> groszku (male bardzo :) ) i pytanie moje brzmi czy wystarczy je wymyc czy
> tez trzeba je obraz tudziez oskrobac?? bo mi sie nie chce :(

Wystarczy umyc, atakie male to w sam raz do zapiekania w oleju oliwkowym, a
potem posolic i wlac troche wody i w tej parze po wylaczeniu gazu(pradu)
dojda w ciagu 10 min.
Ilona

1. Data: 2004-05-24 17:39:47

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

">
> Albo lodyge selera dla tych, ktorzy pilnuja ilosc soli w jedzeniu.
Ziemniaki
> gotowane z lodyga selera nie wymagaja dodatkowego solenia.
> MB

Swietny pomysl, nastepnym razem jak zrobie te" zapiekane", na ktore przed
chwila podalam przepis, to zrobie je z lodyga selera.
Gotujac ziemniaki czasem dodaje tymian, daje im delikatny aromat.
Ilona

1. Data: 2004-05-24 18:33:18

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 May 2004 10:23:35 -0700 I had a dream that Magdalena Bassett
<m...@o...com> wrote:
> Albo lodyge selera dla tych, ktorzy pilnuja ilosc soli w jedzeniu. Ziemniaki
> gotowane z lodyga selera nie wymagaja dodatkowego solenia.

Co to jest "dodatkowe solenie"? Tzn. takie ziemniaki nie wymagają w
ogóle solenia? Czy po prostu, soli się je mniej?

szybkie i smaczne, właśnie przetestowałam
Zrobiłam
Truskawki...
Murzynek - czarna masa... :((
łosoś i co z nim dalej