Geje bogacze ochrzcili dzieci

1. Data: 2010-07-08 05:15:29

Temat: Geje bogacze ochrzcili dzieci
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No coz.

http://media.wp.pl/kat,1022957,wid,12446257,wiadomos
c.html

2. Data: 2010-07-08 05:38:44

Temat: Re: Geje bogacze ochrzcili dzieci
Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:
> No coz.
>
> http://media.wp.pl/kat,1022957,wid,12446257,wiadomos
c.html

Haniu, a czy nie mogłabyś tego typu niusami dzielić się
z bliższymi Ci osobami, ponieważ wątpię, żeby ktoś tutaj podniecał się
wiadomościami rodem z 'Faktu', zwłaszcza w tak niewyszukanym guście.
No chyba, że do globa startujesz po korki z matury i chrześcijańskiej
'miłości' do bliźniego?
S.

3. Data: 2010-07-08 06:14:28

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-08 07:38, Sender pisze:

> [...]
> wiadomościami rodem z 'Faktu', zwłaszcza w tak niewyszukanym guście.
> No chyba, że do globa startujesz po korki z matury i chrześcijańskiej

Kto Cię zranił, Sender?

4. Data: 2010-07-08 06:16:09

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:
> No coz.
>
> http://media.wp.pl/kat,1022957,wid,12446257,wiadomos
c.html

Pecunia non olet.
--
B.

5. Data: 2010-07-08 07:37:11

Od: "Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
b.googlegroups.com...
> No coz.
>
> http://media.wp.pl/kat,1022957,wid,12446257,wiadomos
c.html

Ale to dobrze, zle, ciekawie, fajnie czy skandal czy co ? W sensie próby
rozszyfrowania "No cóz." ;)

Na post po zbóju zaprosil
P.D.

6. Data: 2010-07-08 07:55:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomościami rodem z 'Faktu', zwłaszcza w tak niewyszukanym guście.
> No chyba, że do globa startujesz po korki z matury i chrześcijańskiej

Niedobrze piotrusiu pimpusiu, niedobrze - stare sprawdzone metody już nie
działają - powinienneś wymyślić coś nowego, żeby ludzi "za serce chwycić". A
tym czasem od dawna nikt ci nie kazał spierdalać - więc ja to czynię ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2010-07-08 08:09:29

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
b.googlegroups.com...

Witam Pansta,

Zamawiam dziecko ktorego ojcem ma byc Elvis Presley
(zamawiam pobranie DNA ze zmarlego i wszczepienie go do plemnika lub
zarodka).
Matke chcialbym .... Sharon Stone.

Zamawiam rowniez dodatowe modyfikacje zarodka,
w bakiecie Bonusy DNA za 50%.
Mianowicie:

zamówiam modyfikacje genów - na Rude Wlosy,
bo lubie ten kolor, oraz gen Braku Plakania - zeby dziecko nie meczylo
mnie swoim plakaniem, gdy jest male.
Dodatkowo geny- Pakiet Zdolnosci z Nauk Humanistycznych.

Tak zmodyfikowany zarodek - chcialbym zeby przenosila
surogatka Joanna Liszowska, bo ja lubie i ma ladny tatuaz.
Agitacje Joanny zalecam panstwu w pakiecie "Agitacja free"

A poród zeby byl przez cesarke, ale w wodzie - matka wisi tam na rekach,
nucac mantre.

Przesylam czek na 50 000$.

Klient

8. Data: 2010-07-08 08:10:27

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Odmieniony Druch" <e...@n...com> wrote in message

P.S.
Zaczynam rozumiec pomysl zakazu in-vitro.

Druch

9. Data: 2010-07-08 08:15:23

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> [...]
> nie działają - powinienneś wymyślić coś nowego, żeby ludzi "za serce
> chwycić". A tym czasem od dawna nikt ci nie kazał spierdalać - więc ja

Ot, nauczyć gówniarza i szkoda, że tylko tyle zdołałeś pojąć,
ponieważ ludzi z sercem od jakiegoś czasu już tu nie ma,
a tym, co bywali, widać serducha nie wytrzymały.
Nie wiem co może być ciekawego w informacji o bogatych pedałach
chrzczących dziecko i osoba Hani mimo wszystko jakoś nie bardzo mi
pasuje do tego typu niusów.
Więc póki mogę coś jeszcze powiedzieć, to jeśli chodzi o Hanię,
to chciałbym aby mi nadal nie pasowało,
ty natomiast nie krępuj się i dawaj czadu.
Jak zaczniesz za mocno świrować, to najwyżej znów cię odfiltruje,
jak pozostałych czubów ;-)
S.

10. Data: 2010-07-08 08:24:22

Od: "Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Odmieniony Druch" <e...@n...com> napisal w wiadomosci

> Przesylam czek na 50 000$.

O nie ! Tego Ci nie daruje !
W news://news-archive.icm.edu.pl/hmg4b1$k4d$1@news.dia
log.net.pl chcesz sie
wykpic od kupienia mi obiecanych 100 pornoli z pielegniarkami slowami:
"Juz nie pamietam jak moja obietnica wygladala dokladnie,
pamietam ze cos takiego bylo rozwazane.
Wiec tak:
slowo "kupic" jesli chodzi o te pornole,
traci sens kiedy pelno tego za darmo na sieci.
Jesli pamietasz o takiej mojej obietnicy (ja tak dokladnie nie pamietam),
proponuje zamienic te pornole na cos skromniejszego, bardziej przyzwoitego
(hehehe) i dostepnego na moja skromna kieszen."

A tu szastasz dolarami ????

Twoja propozycja by zamienic 100 pornoli na cos skromniejszego zostaje
odrzucona !

Na post po zbóju zaprosil
P.D.

P.S.
I nie odpuszcze. Bo tu nie chodzi o same pornole których jest pelno i ich
wartosc pieniezna. Znalesc 100 róznych z pielegniarkami - to jest wyzwanie !
;)

do Jakuba - jeśli zechce się do mnie odezwać
dobra wiadomość
Zgrzybiałe owady
Re: chcecie nie mieć grzechu?
Wiedza o zarobkach przyjaciół nas przygnębia ? :>