Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?

1. Data: 2017-01-12 09:52:20

Temat: Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Gen to informacja zapisana w materialnym nośniku, która samaa gen
kształtuje.
Mem jest porcją informacji a więc Świadomości a jego działanie
kształtuje relacje psychiczne, w tym emocje.
Informacja, a zatem i emocje kształtują swój zapis materialny czyli gen
a zatem gen jest kształtowany przez mem.
Zakaz, który jest memem wpływa na to co widzimy czyli na swoją formę
materialną, którą jest gen i wywołuje mutacje organizmu nazywane
chorobami genetycznymi.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

2. Data: 2017-01-12 10:06:31

Temat: Re: Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> widzimy czyli na swoją formę materialną, którą jest gen i wywołuje
> mutacje organizmu nazywane chorobami genetycznymi.

Mem, który potrfi zdestabilowac emocje, wpływa na wszystkie procesy
życiowe w organizmie. Jest równiez w stanie zniekształcić geny a wiec de
facto organizm, czyli formę materialną, w której jest przechowywany.
Memami, które najbardziej destabilizują emocje organizmu, a zatem są w
stanie najbardziej 'zniekształcić' organizm potomny są memy związane z
życiem seksualnym.

3. Data: 2017-01-12 12:10:38

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-12 o 09:52, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> Informacja, a zatem i emocje kształtują swój zapis materialny czyli gen
> a zatem gen jest kształtowany przez mem.

Bredzisz.
Teza z dupy to i wnioski z dupy.

> Zakaz, który jest memem wpływa na to co widzimy czyli na swoją formę
> materialną, którą jest gen i wywołuje mutacje organizmu nazywane
> chorobami genetycznymi.

Skąd te idiotyzmy bierzesz?
Napisz to poprawnie: "JA myślę, że...", a więc to co właśnie sobie
wymyśliłeś pedofilu, to brednie niemające nic wspólnego z rzeczywistością.
Ziemia nie jest płaska.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

sknerus.pl dla durniów.