Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"

11. Data: 2013-12-29 19:46:59

Temat: Re: Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Dec 2013 10:31:10 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> nawet to (niepokalanie=czystość)
> ponoc nie wyklucza rodzicielstwa
> ...vide Maryja. Może niejedna
> POszla w jej slady, kto wie! ;)

W Jej. To nie jest jedna z Twych koleżanek.
--
XL

12. Data: 2013-12-29 22:11:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 grudnia 2013 19:46:59 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> W Jej. To nie jest jedna z Twych koleżanek.

Czcisz JĄ (i Jej czci zażarcie bronic gotowaś)
ale Jej-tym samym...!o zgrozo!...nie naśladujesz...

13. Data: 2013-12-29 22:24:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Dec 2013 13:11:25 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> Czcisz JĄ (i Jej czci zażarcie bronic gotowaś)
> ale Jej-tym samym...!o zgrozo!...nie naśladujesz...

To TWOJA ocena, niczym nie poparta.
--
XL

14. Data: 2013-12-29 23:43:38

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 grudnia 2013 18:38:50 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:
> - powiedział ksiądz w poznańskiej katedrze po odczytaniu listu Episkopatu Polski w
sprawie ideologii gender.

Kazda cywilizacje po okresie rozkwitu czeka fajerwerk kolapsu, wiec nie wiem, czym
nasi drodzy wielebni sie tak przejmuja. Ze nie wspomne o fakcie obowiazkowej smierci,
wpisanej w program, do wykonania dla kazdego.
Wiec, facet gada aby gadac, jak kazdy z nich, jak zwykle, zreszta.

15. Data: 2013-12-30 02:03:51

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,15
192105,Kozlowska_Rajewicz_o_liscie_biskupow__Nie_ma_
zadnej.html

Płeć kulturowa nie neguje płci biologicznej"

W opublikowanym na stronie oświadczeniu Kozłowska-Rajewicz podkreśliła też, że w
nauce gender, czyli płeć kulturowa, to kategoria badawcza, która analizuje przejawy
kobiecości i męskości w czasie, przestrzeni, w różnych kulturach i kręgach
cywilizacyjnych. Gender odnosi się do ról, oczekiwań i stereotypów przypisanych
kobietom i mężczyznom, które są kulturowo i historycznie zmienne.

- Te różnice nie wynikają z biologii, ale z obowiązującej w danym społeczeństwie
kultury. Kulturowe różnice nie sprawiają, że zanika biologia płci. Płeć kulturowa nie
neguje płci biologicznej. Jako kategoria badawcza gender nie jest związana z żadnym
światopoglądem ani ideologią - po prostu opisuje świat męskości i kobiecości taki,
jakim jest w danej kulturze - pisze.

16. Data: 2013-12-30 02:05:51

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,15
196791,_Nie_istnieje_ideologia_gender__to_wymysl_Kos
ciola_.html

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,15
197787,Szczuka___Kampania_nienawisci__ws__gender__Ja
kbysmy.html

17. Data: 2013-12-30 09:50:20

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-29 23:43, Hanka pisze:

> [...]
wpisanej w program, do wykonania dla kazdego.
> Wiec, facet gada aby gadac, jak kazdy z nich, jak zwykle, zreszta.

Przeczytałam ten list, zabawny.
Panosząca się "ideologia gender" to wymysł polskich hierarchów, nie ma
czegoś takiego. Coś w rodzaju czarnego luda, artefakt. Będą teraz sobie
walczyć z tym wyimaginowanym wrogiem, niczym św. Jerzy ze smokiem.
Bo z tradycyjnymi "wrogami" polskich prawicowców jakoś już jakby mniej
politycznie :)

18. Data: 2013-12-30 10:22:39

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-12-29 18:38, obywatel m...@g...com uprzejmie donosi:

> - powiedział ksiądz w poznańskiej katedrze po odczytaniu listu Episkopatu Polski w
sprawie ideologii gender.

8294,_Spoleczenstwo_wymrze____ksieza_czytaja_i_komen
tuja.html

http://remekdabrowski.pl/wp-content/uploads/2013/12/
gender.jpg

19. Data: 2013-12-30 11:45:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 grudnia 2013 22:24:16 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Sun, 29 Dec 2013 13:11:25 -0800 (PST), m...@g...com

> To TWOJA ocena, niczym nie poparta.

Siedzi Jezus wśród uczniów, faryzeusze jak zwykle robią swoje czyli go permanentnie
chcą wkurzyć żeby wykazać jaki jest mały a Maryja do nich:
"Jak wy się do niego zwrcacie! To nie jest wasz kolega!".

20. Data: 2013-12-30 12:43:32

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Podziwiajcie ludkowie mili, ot/k/o kolejny przykład obłędu:
0637,Ks__Oko__Rodzicow_najlepiej_pobudza_sie_do_dzia
lania.html

Dziewa Krzywda...
Dziewa Krzywda...
Desocjalizacja howto
(Pseudo)sataniści vs okultyzm vs uprzedzenia - z nieistniejącego już magazynu FNORD
emce, zdumiony i spółka