Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"

21. Data: 2013-12-30 13:18:13

Temat: Re: Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2013 12:43:32 UTC+1 użytkownik Sara napisał:
> Podziwiajcie ludkowie mili, ot/k/o kolejny przyk�ad ob��du:

0637,Ks__Oko__Rodzicow_najlepiej_pobudza_sie_do_dzia
lania.html

przykład czego? bo mi krzaczy...
Przecież PObudzenie nie jest takie zle ;P

22. Data: 2013-12-30 13:44:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 02:45:08 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> Siedzi Jezus wśród uczniów, faryzeusze jak zwykle robią swoje czyli go permanentnie
chcą wkurzyć żeby wykazać jaki jest mały a Maryja do nich:
> "Jak wy się do niego zwrcacie! To nie jest wasz kolega!".

O, znalazł się naśladowca Jezusa :-]
--
XL

23. Data: 2013-12-30 14:34:05

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sara
Zakłamany kler walczy z nauką, no w polsce buraczki że ziemia nadal płaska tańcują.
Ale konflik jest z siedemnastego wieku, bo kler próżny sobie ubzurał że on prezentuje
naturę, więc Gender to dla polskiego kleru coś jak taki Darwin, który pokazuje że
nautura jest w zupełnie innym miejscu niż się klerowi wydaje.
Na takim poziomie w polsce są purpurowaci ze zdziczałym zezowatym buractwem
śmierdzącym.
Wymysły kleru w oczach kleru to nie kultura katolicka, ale ururpują sobie że natura
i kobieta jak nie będzie stała przy garach to jej kutas wyrośnie, no przecież natura
kleru to kobieta przy garach. Marie Skłodowską też tak straszyli że jak zerwie z
"naturą" stania przy garach i pójdzie na studia to zapadnie na bezpłodność, no bo
złamie "naturę" a tylko kler pojmujej że natura prawdziwa to kobieta przy garach. O
to idzie tak naprawdę klerowi, wychodzi purpurowaty burok i trze ryja....Magdy
miejsce w wychodku, Weroniki miejsce to palenisko, Izabeli miejsce to kuchnia itd. Bo
to co kler mówi to "natura" tam je umieszcza. A Gender no cóż zamach na klerowską
"naturę" czyli ludzie sami wybierają gdzie będą stać i czy pójdzie na studia czy nie
pójdzie, czy zostanie pilotem czy nie zostanie....no widzisz istny zamach na "
naturę" kleru.

24. Data: 2013-12-30 15:22:00

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sara
A wiesz co w tym wszystkim jest najlepsze. A to że kler w polsce podał dowód po raz
kolejny że zabili Jezusa . Dlaczego?
Bo Jezus był Gender, gdyż kler w jego czasach role kobiety umieścił w całkowitym
poniżeniu, a co zrobił Jezus ?. Zaczął kobiete po partnersku traktować czyli wyzwolił
swoim zachowaniem z niewolnictwa poddańczego jakie narzucał kler w tamtych czasach.
Dlatego profesor Środa ogłosiła że Jezus był Gender i ma racje....a kler udowodnił po
raz kolejny kim jest i czyją krew ma na rękach. Czy mordercy Jezusa powinni chodzić
bezkarnie, czy faryzeusze nie poniosą kary?

25. Data: 2013-12-30 15:28:33

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trafne podsumowanie prof. Hartmana:
,,Ideologia gender" jest dla Kościoła tym, czym w średniowieczu były
walki z szatanem albo heretykami, odwracające uwagę ludzi od biedy i
chorób. Jest też tym, czym były kilka stuleci temu ,,polowania na
czarownice", kierujące rozgoryczenie i złość ludzi w stronę kobiet,
oskarżanych o ,,czary". Zdawać by się mogło, że w XXI wieku kolejne
polowania na czarownice są niemożliwe. A jednak! Polscy hierarchowie
właśnie powołali do życia wroga, z którym walka ma odwrócić uwagę od
prawdziwych problemów Kościoła, jakimi są pedofilia, konsumpcjonizm
kleru i laicyzacja wiernych oraz od prawdziwych problemów rodziny,
jakimi są bieda, bezrobocie, brak szans dla młodych, uzależnienia, przemoc.

26. Data: 2013-12-30 15:46:28

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sara
To samo robił Hitler, kryzys był to ktoś w igrzyskach nienawiści musi zginąć za
kryzys, by odwrócić uwagę od biedy , zorganizował krawe igrzyska niewinnych innych.
Nie wiem co się w tym kraju dzieje ale tacy mordercy w każdym normalnym kraju to by
purpurowe majty gubili spierdalając do....watykanu.

27. Data: 2013-12-30 16:07:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 15:28:33 +0100, Sara napisał(a):

> ,,Ideologia gender" jest dla Kościoła tym, czym w średniowieczu były
> walki z szatanem albo heretykami,

No popaczciepaństwo, a cóżrobi PO? - czepianie się Kościoła zamiast czynić
konkretne kroki ku polepszniu bytu i perspektyw obywateli, zwłaszcza
młodych. Pracy nie ma, młodzi za gtranicą mają dzieci, nie w Ojczyźnie,
albo wegetują na śmieciowych umowach i zarobkach bez perspektyw na
emeryturę, a ci robią sobie igrzyska kosztem Kościoła, ludziom we łbach
robiąc sieczkę i to właśnie z tego, co ostatniego cennego im pozostało w
tym bagnie, a co ich trzyma jako tako przy życiu :->
--
XL

28. Data: 2013-12-30 16:27:36

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robiąc sieczkę i to właśnie z tego, co ostatniego cennego im pozostało w
> tym bagnie, a co ich trzyma jako tako przy życiu :->

Czyżby - według Ciebie - Kościół był aż tak cennym polskim nabytkiem który
trzyma polskie społeczeństwo przy życiu okradając je równocześnie, i
zniewalając umysły ?

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

29. Data: 2013-12-30 16:47:50

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL
A bo w polsce bieda przez kler, który kradnie kasę od państwa, więc państwo nie ma i
będzie coraz gorzej i im biedniej będzie, to kler będzie szukał kokejnych wrogów, aby
odwrócić uwagę od swoich limuzyn i przez to głodnych dzieci....powoli dojdziemy do
stanu sprzed rewolucji francuskiej, czyli kler opierwa w ogromne dobra a lud umiera z
głodu i jak kler widzi frustracje społeczną to wyje że wszyscy winni za sytułacje i
stos i tortury....aż i w Polsce się klerowi przeleje i zamordują polacy zbrodniarzy a
wiochę wyślą do watykanu.

30. Data: 2013-12-30 17:27:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 16:27:36 +0100, LeoTar napisał(a):

> Czyżby - według Ciebie - Kościół był aż tak cennym polskim nabytkiem który
> trzyma polskie społeczeństwo przy życiu

Tak. Jak zresztą historia pokazuje.

> okradając je równocześnie, i
> zniewalając umysły ?

A to już nie Twoja sprawa, że i ile daję na tacę i w co wierzę.
--
XL

Dziewa Krzywda...
Dziewa Krzywda...
Desocjalizacja howto
(Pseudo)sataniści vs okultyzm vs uprzedzenia - z nieistniejącego już magazynu FNORD
emce, zdumiony i spółka