Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"

61. Data: 2013-12-30 23:02:11

Temat: Re: Gender: "- JeĹ li to sÄ sprawdzi, to spoĹ eczeĹ stwo wymrze"
Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz rozumiem dlaczego niekt�rzy rzucaj� tutaj burakami. ;)

No bo tragedia przecież kler im pomuje dzieci, a to atak na kościółek, kler okrada z
czego może i jesteśmy w ruinie , atak na kościółek. To beton co bez zniewolenia żyć
nie umie i jak kochał czerwone legitymacie i wył że atak na partie, bo partia kochana
to teraz liże odbyty jeszcze gorszym wynaturzeńcom i wyje atak na biskupów.

62. Data: 2013-12-30 23:05:49

Temat: Re: Gender: "- Jeśli to sę sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-30 21:40, Ikselka pisze:

> A nieprzeciętni jak Ty oczywiście to widzą i owym przeciętnym=maluczkim
> tłumaczą. Tylko po co? -tacy niby nieprzeciętni, a nie rozumieją, że
> maluczkiemu próżno racjonalnie tłumaczyć?
> 3333-)

No no, warto-ć wziąć do serca.

Ewa

63. Data: 2013-12-30 23:34:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 22:26:39 +0100, LeoTar napisał(a):

> Idą tam właśnie ze strachu przed nieznanym, powodowani czczą obietnicą
> lepszego ponoć życia wiecznego. Wszystkie religie oparte są na strachu
> przed tym co niepoznawalne.

Cała zaś nieustraszona reszta bez zadnych złudzeń pozostaje w Znanym i
Poznawalnym 3-]]]
--
XL

64. Data: 2013-12-31 00:12:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Dec 2013 23:05:49 +0100, FEniks napisał(a):

> No no, warto-ć wziąć do serca.

To nie dotyczy (także byłych) nauczycieli - oni tłumaczą także maluczkim,
jeżeli już nie z racji płatnego etatu, to z poczucia powołania i misji
3333-]

--
XL

65. Data: 2013-12-31 09:35:45

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-31 00:12, Ikselka pisze:

> To nie dotyczy (także byłych) nauczycieli - oni tłumaczą także maluczkim,
> jeżeli już nie z racji płatnego etatu, to z poczucia powołania i misji
> 3333-]

Tak to sobie wytłumaczyłaś? :D

66. Data: 2013-12-31 10:54:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To nie dotyczy (także byłych) nauczycieli - oni tłumaczą także maluczkim

No, jeśli mały/młody jest dla nich równoznaczny z maluczkim, to chyba
słusznie są byłymi.

> jeżeli już nie z racji płatnego etatu, to z poczucia powołania i misji
> 3333-]

Czyli rację miałam, że z "nauczycielstwa" się nie wyzwoliłaś. A to
jednak nie to samo, co umiejętność nauczania.

Ewa

67. Data: 2013-12-31 12:30:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Dec 2013 10:54:52 +0100, FEniks napisał(a):

> No, jeśli mały/młody jest dla nich równoznaczny z maluczkim, to chyba
> słusznie są byłymi.

Jak najsłuszniej. To była druga najlepsza decyzja w moim życiu.

> Czyli rację miałam, że z "nauczycielstwa" się nie wyzwoliłaś. A to
> jednak nie to samo, co umiejętność nauczania.
>
> Ewa

Specjalistka się znalazła. Od umiejętności.
--
XL

68. Data: 2013-12-31 13:10:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-31 12:30, Ikselka pisze:

> Jak najsłuszniej.

Zgadzam się. Z dwojga złego jednak lepiej, że realizujesz swe
"nauczycielstwo" tutaj.

Ewa

69. Data: 2013-12-31 13:30:33

Od: "konik bujany" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Tue, 31 Dec 2013 10:54:52 +0100, FEniks napisał(a):

..

> Specjalistka się znalazła. Od umiejętności.

oj tam na nowy rok sobie zaśpiewajcie w stylu
http://www.youtube.com/watch?v=Mk04HnPvrq0&feature=p
layer_detailpage

bo kolejny rok będziecie sie boksować :))))

70. Data: 2013-12-31 14:40:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-31 13:30, konik bujany pisze:

> ..

> oj tam na nowy rok sobie zaśpiewajcie w stylu
> http://www.youtube.com/watch?v=Mk04HnPvrq0&feature=p
layer_detailpage

Oj, nawet dla Xl nie byłabym taka, żeby coś takiego jej dedykować. ;)

Zamieniam:
https://www.youtube.com/watch?v=CDNjA_xRW_U

> bo kolejny rok będziecie sie boksować :))))

Boksować, ale za to w białych rękawiczkach, mogą być ewentualnie z
kryształkami od Swarowskiego. ;-P

Ewa

Dziewa Krzywda...
Dziewa Krzywda...
Desocjalizacja howto
(Pseudo)sataniści vs okultyzm vs uprzedzenia - z nieistniejącego już magazynu FNORD
emce, zdumiony i spółka