Gender: "- Jeśli to się sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"

71. Data: 2013-12-31 14:48:48

Temat: Re: Gender: "- Jeśli to sę sprawdzi, to społeczeństwo wymrze"
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Dec 2013 13:10:29 +0100, FEniks napisał(a):

> Zgadzam się. Z dwojga złego jednak lepiej, że realizujesz swe
> "nauczycielstwo" tutaj.

Jako ginąca mniejszość pozostawiłam to (wg Twych kryteriów jedyne
prawdziwe) "nauczycielstwo" ludziom, którzy zdolni są zgodnie strajkować o
20 złotych, z dnia na dzień kopiąc w d... tych "małych/młodych", o których
niby Tobie tak koniecznie tutaj chodzi żeby tylko mi dowalić (nie wiadomo,
skąd ich tu przypięłaś, ale kto tam trafi za Twymi wizjami), a których im w
zaufaniu powierzono. Ja nie strajkowałam, bo mi pamięć o świetnych
nauczycielach w rodzinie, honor i troska o dzieci nie pozwoliły - mały
człowiek nie potrafi przyjąć, że oto szkoła przestaje być szkołą, z dnia na
dzień stając się miejscem przepychanek; jego świat staje wtedy na głowie.

Etos tego zawodu mam "we krwi" (lubisz to powiedzonko, prawda?) -
paradoksalnie właśnie dlatego zostałam odrzucona. Moja decyzja o odejściu z
zawodu była słuszna.
Dziś chciałabyś się i Ty na mnie wyżywać, jak tamci. Ale spokojnie, tylko
to paskudne towarzystwo odrzuciłam, Ciebie nie zostawię, bo rokujesz
nienajgorzej, warto się tu trochę potrudzić.
3-)

--
XL

72. Data: 2013-12-31 14:49:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Dec 2013 13:30:33 +0100, konik bujany napisał(a):

> ..

> oj tam na nowy rok sobie zaśpiewajcie w stylu
> http://www.youtube.com/watch?v=Mk04HnPvrq0&feature=p
layer_detailpage

> bo kolejny rok będziecie sie boksować :))))

Nigdy nie wiadomo.
--
XL

73. Data: 2013-12-31 15:01:09

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Próżne babsko głupotą nadete, ciekwy etos masz gdy rypią dzieci i kradną rujnując nam
wszystkim życie że złodzieje i zboczeńcy są cacy. Czy ja przypadkiem nie pisałem
kiedyś że na wsi patologia jest wartością?

74. Data: 2013-12-31 15:13:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-31 14:48, Ikselka pisze:

> 20 złotych, z dnia na dzień kopiąc w d... tych "małych/młodych", o których
> niby Tobie tak koniecznie tutaj chodzi żeby tylko mi dowalić (nie wiadomo,
> skąd ich tu przypięłaś, ale kto tam trafi za Twymi wizjami)

Tylko i wyłącznie z zastosowanej tutaj przez Ciebie analogii. Też byłam
nią zaskoczona, no ale cóż... chyba sama za sobą nie nadążasz.

> Dziś chciałabyś się i Ty na mnie wyżywać, jak tamci.

Trzeba było od razu, że aż tak boli... Plasterek pożyczyć? A może coś na
znieczulenie?

> Ale spokojnie, tylko
> to paskudne towarzystwo odrzuciłam, Ciebie nie zostawię, bo rokujesz
> nienajgorzej, warto się tu trochę potrudzić.

Nawet niebawem Nowo-Rokuję nie najgorzej. Czego i wszystkim zgromadzonym
- także tylko cichym obserwatorom - życzę. :)

Ewa

75. Data: 2013-12-31 15:14:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Dec 2013 14:40:01 +0100, FEniks napisał(a):

> Boksować, ale za to w białych rękawiczkach, mogą być ewentualnie z
> kryształkami od Swarowskiego. ;-P

Z czym???
http://www.youtube.com/watch?v=DCsBCzpAbmI
333-)))

--
XL

76. Data: 2013-12-31 15:17:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-31 15:14, Ikselka pisze:

> Z czym???
> http://www.youtube.com/watch?v=DCsBCzpAbmI
> 333-)))

Nie na czasie jezdeś ;-3333

http://metromsn.gazeta.pl/Gwiazdy/56,127256,15163402
,Suknia_z_krysztalkami_od_Swarovskiego__pokaz_sztucz
nych.html

Ewa

77. Data: 2013-12-31 15:20:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Dec 2013 15:13:24 +0100, FEniks napisał(a):

> Trzeba było od razu, że aż tak boli... Plasterek pożyczyć?

Tryb przypuszczający i od razu biegniesz z plasterkiem? - przedwcześnie. No
i schizofreniczne to Twe zachowanie nieco 33333-)
--
XL

78. Data: 2013-12-31 15:33:12

Od: "konik bujany" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2013-12-31 13:30, konik bujany pisze:

layer_detailpage

> Oj, nawet dla Xl nie byłabym taka, żeby coś takiego jej dedykować. ;)

zbyt radosne ( no i tym samym prostackie ) ? :)))

> Zamieniam:
> https://www.youtube.com/watch?v=CDNjA_xRW_U

to tak pod dzisiejsza imprezę ?

czy raczej - niech się pogrąży w przeintelektualizowanej
wyszukanej desperacji :))))

> Boksować, ale za to w białych rękawiczkach, mogą być ewentualnie z
> kryształkami od Swarowskiego. ;-P

e tam - ja jak zawsze - obstaje za prostotą -
moga byc nawet brudne ręce ( w wodzie się
umyją ) byle co innego było czyste :))))

79. Data: 2013-12-31 15:33:20

Od: "konik bujany" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Tue, 31 Dec 2013 13:30:33 +0100, konik bujany napisał(a):

layer_detailpage

> Nigdy nie wiadomo.

to wiadomo :)))

80. Data: 2013-12-31 15:33:34

Od: "konik bujany" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nawet niebawem Nowo-Rokuję nie najgorzej. Czego i wszystkim zgromadzonym
> - także tylko cichym obserwatorom - życzę. :)

pogratulować :))))

to wszystkim to w kierunku tematu wątku ?
:)))

Dziewa Krzywda...
Dziewa Krzywda...
Desocjalizacja howto
(Pseudo)sataniści vs okultyzm vs uprzedzenia - z nieistniejącego już magazynu FNORD
emce, zdumiony i spółka