Gender wyszedł z przedszkola...

1. Data: 2015-05-10 01:18:15

Temat: Gender wyszedł z przedszkola...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fakt.pl/dramat-dziecka-zgwalconego-przez-
kolegow-z-podworka,artykuly,419698,1.html
--

Ikselka
pewni siebie."

2. Data: 2015-05-10 09:56:41

Temat: Re: Gender wyszedł z przedszkola...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.fakt.pl/dramat-dziecka-zgwalconego-przez-
kolegow-z-podworka,artykuly,419698,1.html

Nieprawdą jest jakoby to pierwszy taki wypadek (choć może rzeczywiście
zanotowano tu najniższy wiek sprawców). Dotyczy to całego europejskiego
świata- i pojawiło się wraz z rozwojem internetu. Wcześniej- nie notowano
podobnych zdarzeń. Pisałem kiedys- w Czechach zatrzymano 2 chłopców, któzy
zgwałcili koleżankę (wiek podobny do tych ). Zdziwieni, czego policja chce
od nich- pokazywali w internecie, gdzie coś takiego widzieli.

Szkoda też, , że autor artykułu nie pokusił się o wywiad z rodzicami tych
gówniarzy.

--

Chiron

3. Data: 2015-05-10 10:00:17

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 01:18, Ikselka pisze:
> http://www.fakt.pl/dramat-dziecka-zgwalconego-przez-
kolegow-z-podworka,artykuly,419698,1.html

Bez zaostrzenia kar dla takich zwyrodnialców się nie da!

4. Data: 2015-05-10 10:44:25

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 10 maja 2015 01:18:20 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> http://www.fakt.pl/dramat-dziecka-zgwalconego-przez-
kolegow-z-podworka,artykuly,419698,1.html

Czyżby pani zadała prace domowe?
http://media.wpolityce.pl/cache/af/d2/afd20539a7bfb3
dcdd09c2b791c00a83.jpg

5. Data: 2015-05-10 13:10:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 May 2015 09:56:41 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> od nich- pokazywali w internecie, gdzie coś takiego widzieli.
>
> Szkoda też, , że autor artykułu nie pokusił się o wywiad z rodzicami tych

Już widzę ten "wywiad"...

--

Ikselka
pewni siebie."

6. Data: 2015-05-10 13:10:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 May 2015 10:00:17 +0200, zdumiony napisał(a):

kolegow-z-podworka,artykuly,419698,1.html

> Bez zaostrzenia kar dla takich zwyrodnialców się nie da!

To nie jest wina tych dzieci. To wina dorosłych.
--

Ikselka
pewni siebie."

7. Data: 2015-05-10 13:11:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 May 2015 01:44:25 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

kolegow-z-podworka,artykuly,419698,1.html

> Czyżby pani zadała prace domowe?
> http://media.wpolityce.pl/cache/af/d2/afd20539a7bfb3
dcdd09c2b791c00a83.jpg

Niedługo zaczną sobie ucinać i przyszywać...
--

Ikselka
pewni siebie."

8. Data: 2015-05-10 14:08:51

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

kolegow-z-podworka,artykuly,419698,1.html

> To nie jest wina tych dzieci. To wina dorosłych.

Pierwszy raz słyszę z ust Twoich, ze to nie dzieci winne. ;-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

---
Avast.

9. Data: 2015-05-10 18:44:57

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A co ma to wspólnego z Gender, jak wszem i wobec trąbią że przez brak edukacji
seksualne będzie coraz więcej zboczeńców, gdzie kleruś naucza że sama chciała. Ile
razy można pisać, że mentalność " sama chciała bo prowokowała" to wykwit gwałcicieli?

10. Data: 2015-05-10 18:47:53

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 18:44, Penetrator pisze:
> Ile razy można pisać, że mentalność " sama chciała bo prowokowała" to wykwit
gwałcicieli?

To kultura gwałtu, powinno wprowadzić się przepis by gwałciciel nie mógł
tak się bronić

Kobicie odbiło :-D
Ziarnko do ziarnka...
Cyberprzemoc
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)