Generalna Gubernia SS potrafi też rozbawić.

1. Data: 2012-10-25 23:12:19

Temat: Generalna Gubernia SS potrafi też rozbawić.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ojciec święty ujmuje tu wszelkie działania przeciw-rodzicielskie w
trzy grupy:
- działania podejmowane przed współżyciem
- w czasie współżycia
- po nim.

1. Działania PRZECIW-rodzicielskie stosowane przed stosunkiem

Na pierwszym miejscu wymienia Ojciec święty działania przeciw-
rodzicielskie stosowane przed przystąpieniem do samego współżycia.
Kościół odrzuca je jednoznacznie w imię swej misji stróża depozytu
Objawienia i ostatecznych przeznaczeń człowieka. Chodzi o użycie
jakichkolwiek środków czy to mechanicznych, czy chemicznych, czy
jakichkolwiek innych, których celem byłoby wykluczenie rodzicielstwa.
- Jest z góry niemożliwe, by jakiekolwiek działania podjęte przeciw
poczęciu lub tym bardziej ciąży mogły kiedykolwiek doczekać się
aprobaty ze strony Kościoła - chociażby w formie światła jedynie
'pomarańczowego'. Działania przeciw-rodzicielskie są zawsze sprzeczne
z miłością jako 'darem osoby dla osoby'. Chodzi wówczas o "czyny
'nieodwracalnie' złe, same z siebie i same w sobie niezdatne do tego,
by je przyporządkować Bogu i dobru osoby" Dlatego też są one zawsze
równoznaczne z odrzuceniem Boga jako Boga, jedynego Pana tak życia jak
i miłości.

2. Działania PRZECIW-rodzicielskie stosowane w CZASIE współżycia

Objaśnienie

Do tej grupy działań zaliczyć trzeba stosunek przerywany oraz użycie
przy stosunku prezerwatywy, jak i wszelkiej antykoncepcji
plemnikobójczej. Dotyczy to zatem stosowania takich środków jak:
globulek, czopków, maści, gąbek, spray'ów plemnikobójczych, a ponadto
błon dopochwowych, naszyjkowych, prezerwatyw dla kobiet, i oczywiście
środków poronnych. Ponadto zaś trzeba zaliczyć do grupy działań
przeciw-rodzicielskich stosowanych w czasie samego intymnego kontaktu
- petting i wszelkiego innego rodzaju sposoby uprawiania seksualizmu
zastępczego, nierzadko graniczącego z patologią i zwyrodnieniem, jak
np. 'seks oralny': przeżycie seksualne w ustach, czy 'seks analny':
przeżycie podejmowane w odbycie.

W ramach działań przeciw-rodzicielskich podejmowanych w czasie samego
aktu współżycia wypada osobną uwagę poświęcić działaniu poronnemu
wszelkiej chemii plemnikobójczej, a w jej ramach jeszcze odrębnie
problematyce szeroko rozpropagowanej i stosowanej prezerwatywy.

a. Poronne działanie wszelkiej chemii plemnikobójczej

Trzeba sobie jasno powiedzieć, że chemia plemnikobójcza nieodwracalnie
uszkadza nie tylko plemniki - te mają przecież ulec zniszczeniu i być
przez nią zabite, lecz modyfikuje również jądro komórki jajowej, jeśli
na nią natrafi. W przypadku poczęcia pomimo użytych środków
plemnikobójczych może wówczas urodzić się potomstwo z poważnymi
anomaliami, np. krótszymi kończynami, guzami, anomaliami
chromosomalnymi, anomaliami przewodu moczowego itd. Inna rzecz że
embriony poczęte w takich warunkach giną niebawem wskutek daleko
idących uszkodzeń związanych ze wspomnianą chemią plemnikobójczą.
Ciąża kończy się wtedy wczesnym poronieniem.

2. Data: 2012-10-26 05:12:05

Temat: Re: Generalna Gubernia SS potrafi też rozbawić.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 26 października 2012 01:12. carbon entity 'Andromeda'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> by je przyporządkować Bogu i dobru osoby" Dlatego też są one zawsze
> równoznaczne z odrzuceniem Boga jako Boga, jedynego Pana tak życia jak

Ja pierniczę. Bóg według teologów jest nie tylko panem "życia i miłości",
ale również "panem życia i śmierci". To znaczy, że ten gość powinien również
konsekwentnie potępiać leczeniechorób za pomocą lekatrstw jako odrzucenie
Boga jako Boga. Wobec tego pozostaje tylko kładzenie baniek, puszczanie
krwi, wstawianie do pieca na trzy zdrowaśki (jak chory przeżyje to
wyzdrowieje, jak umrze to Pan go wziął) a zwłaszcza wypędzanie dyaboła
choroby modlitwą i postem. SS Generalna Gubernia to przy tym średniowieczu
byłby okaz przyzwoitej niemieckiej Kultur.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

3. Data: 2012-10-26 05:13:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ale również "panem życia i śmierci". To znaczy, że ten gość powinien również
konsekwentnie potępiać leczenie chorób za pomocą lekarstw jako odrzucenie

4. Data: 2012-10-26 05:28:26

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 października 2012 07:13:04 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:
> [...]

> choroby modlitwą i postem. SS Generalna Gubernia to przy tym średniowieczu
> byłby okaz przyzwoitej niemieckiej Kultur.

pan dal pan zabral. kochajcie sie i rozmnażajcie i czyncie sobie ziemie podana. i
takie tam sr*niewbanie

PS. panbog sie w grobie przewraca

5. Data: 2012-10-26 05:29:42

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 07:13, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> wrote:
> [...]
> byłby okaz przyzwoitej niemieckiej Kultur.
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
apostrephesthaihttp://lordwinterisle.blogspot.com/

To ze strony kościoła.
Też mi przyszło do głowy że jak tacy naturalni, to powinni koło
czterdziestki rozwalać sobie łby, bo tak długo żyli ludzie bez
medycyny. Reszta to kuszenie Szatana- nienaturalne.
I jak podoba ci się ten Bóg ,bo moim zdaniem bardzo nieprzyjemny
osobnik, czyli jaki kościół taki Bóg.

6. Data: 2012-10-26 14:48:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 26 października 2012 07:29. carbon entity 'Andromeda'
> [...]

> medycyny. Reszta to kuszenie Szatana- nienaturalne.
> I jak podoba ci się ten Bóg ,bo moim zdaniem bardzo nieprzyjemny

Wiesz globek, ja jestem za zostawieniem ustawy w zasadzie tak jak jest, ale
powinny być dotacje na antykoncepcję i edukacja w tym zakresie. Aborcja
zdrowych płodów nie jest bynajmniej niczym dobrym, ale jeśli płód jest chory
nie dawajmy presji na matkę, żeby utrzymywała kalekie dziecko --- w takim
wypadku powinna decydować zgodnie z własnymi wartościami.

W ogóle "zostawianie spraw Bogu" to najczęściej totalne olewactwo, gdyby tak
ludzie je zostawiali, to żylibyśmy dzisiaj w epoce kamienia łupanego bez
nauki, kultury i techniki i ubieralibyśmy się w listek figowy jak w czasach
pierwotnych komunistów Adama i Ewy żywiących się korzonkami. Człowiek został
ponoć stworzony przez Wielkiego Budownika na obraz i podobieństwo, a więc MA
BYĆ twórcą i organizatorem i też jest panem "życia i miłości" czy "życia i
śmierci", małym żyjącym bogiem tej planety.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

7. Data: 2012-10-26 15:31:19

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 16:48, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> wrote:
> [...]
> śmierci", małym żyjącym bogiem tej planety.
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

Ale włanie kk zwalczał całą swoją historię naukę i paradoksalnie
rozwój nazwali relatywizmem i nihilizmem. Masz być psychopatycznym
pierwotniakiem i to podobno jest wartość. Ja popieram aborcję , bo jak
widzisz i tak kwitnie podziemie, a demagogia kk że płód to człowiek ma
tyle do rzeczywistości , jakby zabraniali podcierać tyłek bo
ingerujesz papierem toaletowym, co jest tak naprawdę tylko
prześladowaniem kobiet.
Zaostrzenie ustawy to w większości rodzenie martwych , zdeformowanych
płodów. Za to potępienie wszelkiej antykoncepcji jest dlatego że seks
to rozpłód i nic pozatym, co jest wpływem celibatu, bo on nie ma to
trzeba wszystkim ten seks obrzydzić.

8. Data: 2012-10-26 16:01:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 07:13:03 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> krwi, wstawianie do pieca na trzy zdrowaśki (jak chory przeżyje to
> wyzdrowieje, jak umrze to Pan go wziął) (...)

A czymże innym są lekarstwa? - też skutkują albo nie...
(by XL)

9. Data: 2012-10-26 19:45:19

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-26 07:29, Andromeda pisze:

> [...]
> medycyny. Reszta to kuszenie Szatana- nienaturalne.
> I jak podoba ci się ten Bóg ,bo moim zdaniem bardzo nieprzyjemny

Syn: Tato, dlaczego kościół nie jest taki dobry jak pan Bóg?
Tata: Bo istnieje.

(Raczkowski- rysunek w Przekroju)

10. Data: 2012-10-26 19:55:30

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 21:46, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Syn: Tato, dlaczego kościół nie jest taki dobry jak pan Bóg?
> Tata: Bo istnieje.
>
> (Raczkowski- rysunek w Przekroju)
>
> --
> Nie ma na tym świecie bestii podobnej złej kobiecie, chociaż bowiem
> wśród czworonogów lew jest najsroższy, a wśród wężów drakon najdzikszy,
> to żadnego z nich nie można porównać ze złą kobietą. (Piotr Komes)

Wiesz co jest najbardziej fałszywe, a to że trzęsą się z nienawiści i
nazywają to miłością. Tak samo robili podczas łamania kołem
czarownice, podchodził ksiądz, kładł dłoń na głowie kobiety i mówił,
córko moja modlę się za ciebie do miłościwego boga i następnie po tej
ceremonii znowu jej ręce ze stawów wyrywali w imię miłościwego boga.

Generalna gubernia SS w ciągłym ataku.
Rozporządzenie gubernii głównej SS
Obława
hotgrandb 2