Genetyka

1. Data: 2001-07-20 13:56:30

Temat: Genetyka
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich jestem tu po raz pierwszy, i od raz niestety mam pytanie.
Ktoś z Was nie orientuje się czy i gdzie możną zrobić sobie badania
małżonkowie, by dowiedzieć czy istnieje ryzyko wady genetycznej u dziecka.
Pierwsze dziecko urodziło nam się głuche i nie odkryto dokładnie przyczyny.
I mamy obawy czy tu genetyczne problemy nie zaistniały.
Pozdrawiam wszystkich

2. Data: 2001-07-20 16:18:20

Temat: Re: Genetyka
Od: "Sattek" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Badania genetyczne można zrobic w Zakładzie Genetyki PAM na Pomorzanach.
Oto namiary :

Zakład Genetyki i Patomorfologii Katedry Patologii

70-111 Szczecin, al. Powstańców Wlkp. 72
tel./fax (091) 4828450, 4822421 w. 113

Kierownik Zakładu: prof. dr hab. n.med. Jan Lubiński

Pozdrawiam.

3. Data: 2001-07-21 22:00:32

Od: "Paweł Muszyński" <p...@b...int.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Badania genetyczne można zrobic w Zakładzie Genetyki PAM na Pomorzanach.

Drobny szczegół - nie wszyscy są ze Szczecina (a Twoja przedmówczyni - z
Łodzi akurat)
Paweł

4. Data: 2001-07-25 19:59:01

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pierwsze dziecko urodziło nam się głuche i nie odkryto dokładnie przyczyny.
> I mamy obawy czy tu genetyczne problemy nie zaistniały.

Sprawdz przy Zakladzie Genetyki w Akademii Medycznej. Powinni prowadzic
poradnie. W kazdym razie Warszawa i Lublin prowadza.

Grzes

Czy uczulenie na pylki to nie uczulenie na siano ze skoszonej trawy ?
Srodki krwiozastepcze
Transfuzja krwi
CLARITINE - przeciwalergiczny ?
Leczenie alergii metoda biorezonansu za i przeciw