Giełda minerałów we Wrocławiu

1. Data: 2006-05-27 16:27:34

Temat: Giełda minerałów we Wrocławiu
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

10 i 11 czerwca w godzinach od 10 do 18 odbedzie sie gielda mineralow i
kamieni polszlachetnych. Mozna sie tam zaopatrzecsie w akcesoria i dodatki
do samodzielnego wykonania bizuterii. Sa terz inne cuda, zawsze wracam
chora. Miejsce wystawy Hala Ludowa.

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

2. Data: 2006-06-09 04:52:35

Temat: Re: Giełda minerałów we Wrocławiu
Od: " Magda" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Głuszek <u...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> kamieni polszlachetnych. Mozna sie tam zaopatrzecsie w akcesoria i dodatki
> do samodzielnego wykonania bizuterii. Sa terz inne cuda, zawsze wracam

Ja byłam w Lublinie. Ceny są straszne, może z wyjątkiem samych akcesorii,
typu: żyłki, druciki itp. Kamienie i wyroby, jak dla mnie za drogie,
zwłaszcza syntetyczne...

instrukcja po polsku ?
Jak się Wam podoba?..:))
[xxx]Rożane serce