Ginekomastia, tradzik

1. Data: 2001-07-25 14:13:31

Temat: Ginekomastia, tradzik
Od: "lukas3339" <l...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam takie pytanie. Cwicze regularnie na silowni od kilku lat, od jakiegos
czasu ( 8-12miesiecy) zauwazylem ze moje sutki zrobily sie takie jakies
dziwne, Sa dosyc duze oraz bardzo miekkie to mi tak wyglada jakby byl to
poczatek ginekomastii. Oprocz tego mam troche tradziku na plecach. Tradzik
akurat mialem raczej zawsze ( z reszta mams tez) Czy to moliwe ze mam jakies
zaburzenia hormonalne? Aha i nie biore zadnych sterydow, z tego co sie
orientuje to osoby cwiczace maja zwiekszona produkcje testosteronu, czyzby
czesc z niego sie aromatyzowala? Czy ma sie udac do jakiegos specjalisty, a
jesli tak to do jakiego?
pozdrawiam
lukas3339

2. Data: 2001-07-25 14:14:12

Temat: Re: Ginekomastia, tradzik
Od: "lukas3339" <l...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukas3339" <l...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czesc z niego sie aromatyzowala? Czy ma sie udac do jakiegos specjalisty,

Aha mam niecale 23 lata.

3. Data: 2001-07-27 07:57:58

Od: "alcapon" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "lukas3339" <l...@k...pl> napisał w wiadomości

Polecam Ci zajrzeć na Sportowe Forum Dyskusyjne - http://www.sfd.pl/
Tam jest dużo ludzi znających się na kulturystyce, pakowaniu, sterydach,
efektach ubocznych itp

Capone

Pytanko
Poszukuje "powaznego" szpitala do leczenia chorego na cukrzyce.
Lozko rehabilitacyjne - kupie
wyniki badań
Kasa chorych i szpital w Polica robia sobie jaja......