Girls, czy Julian Assange (Wikileaks) wydaje się Wam sexy?

91. Data: 2010-12-18 14:48:45

Temat: Re: Girls, czy Julian Assange (Wikileaks) wydaje się Wam sexy?
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

news:ieihf7$unl$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Ale w reklamach to zwykle nagie kobiety, a nie nadzy mężczyźni....
> Żądam równouprawnienia !!!
>
> (i jak tu nie być feministką? No jak? :-))) )

Oj tam, to tylko skrót.
W każdym razie teza, że z tych 3 mld bab każda lubi co innego to bzdura. No
sorry.

P.

92. Data: 2010-12-18 14:49:30

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Oj tam, to tylko skrót.
> W każdym razie teza, że z tych 3 mld bab każda lubi co innego to bzdura.

Pawle, nie kłóć się, to ja jestem kobietą.....

A 3 mld facetów lubią ten sam typ kobiet? No zastanów się....

MK

93. Data: 2010-12-18 14:49:32

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-18 14:52, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Facundo Arana nie poznajesz?
> http://s11.bdbphotos.com/images/orig/f/m/fmdj3g78q45
eg38m.jpg
> Mój ideał męskiej urody - blondyn, niebieskie oczy, gładka skóra :-)

Standard latino.

Qra

94. Data: 2010-12-18 14:53:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No o :-)))
> A też Ci się podoba???

Tez ale to chyba wszystko przez to, jakie ich role zapamietalem.

Uhm, kochanica króla.

95. Data: 2010-12-18 14:55:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
a.pl...

> A przeczytałeś?
> Czy tylko opracowania??? :-PPPPPPPPPPPPPPPPP

Opracowania Hobbita.

96. Data: 2010-12-18 14:57:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 15:38, Vilar pisze:

> A to czemu?

A bo na takich to wszystkie baby lecą, a oni z pewnością mają słabą
silną wolę. ;)

Ewa

97. Data: 2010-12-18 14:59:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A bo na takich to wszystkie baby lecą, a oni z pewnością mają słabą silną
> wolę. ;)
>
> Ewa

Hmm,
tu masz rację.....
Ale załóżmy wersję optymalną: wyszalał się, ma dosyć tabunów, dojrzał....
I nie mów mi, że to niemożliwe...

Coś Ci wyślę.

MK

98. Data: 2010-12-18 15:02:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 15:26, Vilar pisze:

> (dla równowagi, mnie z kobiet podoba się Scarlet Johanson...
> Ma w sobie coś takiego, że łączy delikatną urodę z czymś, co każe ją
> podejrzewać o .... wiele :-)))
> Połączenie "niewinności" z seksapilem.... )

Zgadzam się, bardzo ciekawa uroda.

Ewa

99. Data: 2010-12-18 15:04:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 15:59, Vilar pisze:

> Hmm,
> tu masz rację.....
> Ale załóżmy wersję optymalną: wyszalał się, ma dosyć tabunów, dojrzał....

...i zbrzydł. ;)

> I nie mów mi, że to niemożliwe...
>

> Coś Ci wyślę.

OK

Ewa

100. Data: 2010-12-18 17:06:41

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 15:34, medea pisze:

> No tak, faktycznie, w czasach Janosika wyglądał cudownie. Nawet jako
> mała dziewczynka się w nim kochałam. Czy to nie w "Janosiku" była scena
> miłosna (no bo przecież nie erotyczna ;) ) na łące? Zaprogramowała mnie
> na długie lata. ;)
> Potem się jednak Perepeczko nieładnie roztył.

Mam brzydkie podejrzenia, że żona, artystka kuchni i ekranu, "trochę" mu
w tym pomogła. Z miłości oczywiście.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dear Mr Kaczynski :) (większość po angielsku)
Fundacja 'Mama i Tana'--ratuj dzieci!
Znani ludzie przeciwko dewiantom!
Lesbijki zakatowały dziecko!
Znany piosenkarz piętnuje "parady gejów"!