Girls, czy Julian Assange (Wikileaks) wydaje się Wam sexy?

191. Data: 2010-12-19 19:30:30

Temat: Re: Girls, czy Julian Assange (Wikileaks) wydaje się Wam sexy?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 19 grudnia 2010 19:29. carbon entity 'glob'
<s...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Ona już wogóle straciła ochotę na seks jak ją zaczął zmuszać, pewnie
> zaciskała nogi ale facet rypał. To jest tak, że zapraszasz faceta,
> jest miły, robicie seks i jecie kolację, a jemu nagle odbija i bierze
> siłą...i w Polsce ten narcyzm seksualny jest częsty, ale Polka się
> popłacze, posmutnieje i chce zapomnieć o tej przykrości, lub pożali
> się koleżance. A tam masz prawa kobiet, więc jak nawet dwadzieścia lat
> się znacie i weźniesz ją przemocą a ona sexu nie chce...to ją po
> prostu gwałcisz i jej nie jest przyjemie, jest koszmarnie.

Moim zdaniem to ten fenomen:
http://tinyurl.com/yjbw2w7

Przy okazji znalezione w sieci:

Firma Whirlpool chciała zdobyć ukraiński rynek, a w związku z tym, ze
reklama to klucz do sukcesu, amerykańscy specjaliści od reklam zaprosili do
siebie - aby pokazać jak sie robi reklamę - ukraińskich filmowców i puścili
film. Na pierwszym kadrze widać super nowoczesny wieżowiec dalej kamera
zagląda do jakiegoś pokoju - całego białego w którym na środku stoi piękna
nowa pralka Whirlpool.
Kolejna scena przedstawia jak do tego pokoju wchodzi wyluzowany Amerykanin -
pięknej budowy ciała - rozbiera sie do naga i ubrania wkłada do pralki
następnie do tegoż pokoju wchodzi piękna kobieta, która również sie rozbiera
--- nastawiają program prania i na tej pralce fiku miku sobie baraszkują.
Ostania klatka przedstawia napis "PRANIE Z WHIRLPOOL TO CZYSTA PRZYJEMNOŚĆ".

Amerykanie zadowoleni z siebie ze taka fajna reklamę mówią do Ukraińców
teraz Wasza kolej zróbcie reklamę na bazie tego ale z uwzględnieniem
tradycji Waszego kraju. I tak tez sie stało za kilka miesięcy przychodzi
zaproszenie dla amerykańskich specjalistów na projekcje reklamy do Lwowa:
Pierwszy kadr przedstawia z lotu ptaka Dniestr i stepy wokół rzeki.
Następnie kamera zbliża sie i u wód Dniestru pokazuje Masze - która
nachylona z wypięta pupa - kijanką pierze koszule. Następny kadr pokazuje
jadącą sotnie Kozaków brzegiem rzeki.
Następne ujęcia pokazują radość Kozaków, którzy zobaczyli Masze z jej
wypiętą naga pupcia, następne kadry przedstawiają jak każdy po kolei, razem
i na rożne sposoby "bierze" zaskoczona Masze. Ostatni kadr filmu przedstawia
ogromny napis:

"JEBALI, JEBUT I BUDU JEBAT PAKU MASZA NIE KUPLIAT PRALNOJE MASZINU
WHIRLPOOL"

192. Data: 2010-12-19 19:48:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Girls, czy Julian Assange (Wikileaks) wydaje się Wam sexy?
Wiadomość:

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
> WHIRLPOOL"

> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Chodzi o to, że w tej amerykańskiej reklamie pokazali zgodę obu, czyli
ona chciała i On chciał i to jest wporządku. A Maszę to zgwałcili bo
nie ma pralki, to już patologia.
Czyli żona ciebie kocha i jak nie chce seksu pół godziny po seksie i
ty ją przymuszasz, to gwałcisz żone. Musi być zgoda nawet jak
jesteście od 50 lat małżeństwem.

193. Data: 2010-12-19 19:51:11

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:iejfjv$fv1$5@node1.news.atman.pl...

> Takie nic, takie brudne, tłuste, przezroczyste, nijakie g..., a taką
> fajną laskę "gwałcił" w tej Szwecji:
> http://o.aolcdn.com/photo-hub/news_gallery/6/9/69760
9/1291981965833.JPEG :)

Czy ja wiem, czy ta laska taka akurat fajna.

> Gościła go w swoim mieszkaniu, uprawiali wielokrotnie seks, ale raz
> uniemożliwił jej ruchy/przytrzymał ją w "seksualny sposób", raz nie użył
> gumki mimo jej wyraźnego życzenia, żeby jej użył i raz "świadomie ją
> molestował w sposób naruszający jej seksualną integralność", cokolwiek
> to znaczy - co nie przeszkodziło jej nadal go gościć w swoim mieszkaniu
> przez kilka kolejnych dni itp. itd.

Pytałeś, czy facet jest sexy a nie co sądzimy o zarzutach, które mu
postawiono.
Mi się facet nie podoba, nie zwróciłabym na niego uwagi.

--

Paulinka

194. Data: 2010-12-19 20:01:48

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ielnnm$sd$4@node1.news.atman.pl...

> [...]

> postawiono.
> Mi się facet nie podoba, nie zwróciłabym na niego uwagi.

Nie pytam, co sądzicie o zarzutach.
A że sprawa mnie zainteresowała szerzej... nic nie poradzę :)

P.

195. Data: 2010-12-19 20:03:24

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup

> [...]

ogromny napis:

"JEBALI, JEBUT I BUDU JEBAT PAKU MASZA NIE KUPLIAT PRALNOJE MASZINU

To akurat- jak się rozpadał Związek Sowiecki- miało rzeczywiście miejsce na
Ukrainie- nawet jakiś program w naszej telewizorni był o tej, i podobnych
reklamach. Był to film o reklamach, których nie puszczono w różnych
państwach. Na przykład- w Anglii, która żyła wtedy sprawą seryjnego
mordercy- nie puszczono następującej reklamy: ten seryjny morderca wpada do
domu w zakrwawionej koszuli, a żona bierze tę koszulę i wrzuca do pralki.
Wpada policja- i widząc wypraną koszulę mówią: krwi się sprać nie da. Zawsze
ją można wykryć- nawet po latach i wielu praniach. Widok na laboratorium,
laboranci mówią, że z całą pewnością nie ma tam śladów krwi. I głos spikera
radośnie oznajmiający, że to nowe OMO - Cośtam:-)
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

196. Data: 2010-12-19 20:07:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-19 21:01, Paweł pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:ielnnm$sd$4@node1.news.atman.pl...

9/1291981965833.JPEG

> :)

Tzn. że naprawdę fajna, czy że nie?

Ewa

197. Data: 2010-12-19 20:09:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a):
> U�ytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisa� w
> wiadomo�ci news:ielnnm$sd$4@node1.news.atman.pl...

9/1291981965833.JPEG

> :)

> Nie pytam, co s�dzicie o zarzutach.
> A �e sprawa mnie zainteresowa�a szerzej... nic nie poradz� :)
>
> P.
No nie jest to dziwne że faceta się nie lubi, bo to trochę nawiązuje
do przeciętnego Polskiego małżeństwa. Czyli w nocy śpi sobie kobieta,
a tu mężuś się zaspokaja i trzepiej jej tyłek i sapie. Następnie o 5
rano , znowu ją budzi, przed wyjściem do pracy i mówi---muszę i znowu
ją trzepie, a Ona patrzy w sufit lub przełancza kanały w tv , bo może
coś ciekawego już jest. I ten facet pokazuje takiego męskiego narcyza,
że jak kobieta z nim rozmawia to ten już myśli, że wszystko mu wolno.
No jak ma się podobać taki facio.?

198. Data: 2010-12-19 20:18:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-19 21:09, glob pisze:

> coś ciekawego już jest. I ten facet pokazuje takiego męskiego narcyza

Dobrze to ująłeś - to jest facet, który pokazuje męskiego narcyza. Nawet
chciałam coś w ten deseń napisać (że nadmiernie koncentruje się na
sobie), ale uznałam, że zbyt daleko posunięte wnioski po kilku rzutach
okiem. No ale skoro nie jestem sama z tym wrażeniem... ;)

A poza tym, coś mi się obiło o uszy, że jego mamuśka bardzo za nim
lamentuje.

Ewa

199. Data: 2010-12-19 20:23:00

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> sobie), ale uznałam, że zbyt daleko posunięte wnioski po kilku rzutach
> okiem. No ale skoro nie jestem sama z tym wrażeniem... ;)

A kobiety tak nie robią?

> A poza tym, coś mi się obiło o uszy, że jego mamuśka bardzo za nim
> lamentuje.

A tego to już w ogóle nie potrafię z niczym połączyć :)

--

Paulinka

200. Data: 2010-12-19 20:28:14

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-19 21:23, Paulinka pisze:

> A kobiety tak nie robią?

No ale wtedy pokazują damskiego narcyza. ;)

> A tego to już w ogóle nie potrafię z niczym połączyć :)

Że taki mamusi synek z niego.

Ewa

Dear Mr Kaczynski :) (większość po angielsku)
Fundacja 'Mama i Tana'--ratuj dzieci!
Znani ludzie przeciwko dewiantom!
Lesbijki zakatowały dziecko!
Znany piosenkarz piętnuje "parady gejów"!