Glany dziecięce

51. Data: 2006-09-06 14:07:16

Temat: Re: Glany dziecięce
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
news:edmjob$g2g$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał
> gąbką.
> |
> patrz a ortopedzi i inni specjaliści polecają miekkie obuwie z szerokimi
> noskami jakie te najlepsze dla naszych stóp i pewnie według niejednego z
> nich o wiele zdrowsze są te "plastikowe" adidaski niż ciężki opancerzony
> but

A stopa smierdzi - to dla mnie wskaźnik, że nie jest to dobry but.

Zresztą wskazuję wyraźne zastosowania: w góry czy w wertepy leśne miękki but
to samobójstwo. W miescie i owszem, dobry jest. Sam w tej chwili siedze w
halówkach. Ale nie w plastikach, wyscielonych gąbką.

DJD

52. Data: 2006-09-06 14:07:23

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał
| A stopa smierdzi - to dla mnie wskaźnik, że nie jest to dobry but.

muszę Cię zasmucić - stopy się pocą a co za tym idzie jeśli but jest
skórzany to ten pot przyjmuje i prędzej czy później zacznie śmierdzieć.

| Sam w tej chwili siedze w
| halówkach. Ale nie w plastikach, wyscielonych gąbką.

pewnie nie śmierdzą :)

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

53. Data: 2006-09-06 14:12:34

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Zresztą wskazuję wyraźne zastosowania: w góry czy w wertepy leśne miękki but
> to samobójstwo.

Eee tam. Tyle lat chodzę i jakoś ubezpieczyciel nie chce ani grosza
wypłacić.

Adam

54. Data: 2006-09-06 14:14:19

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał
| Natomiast nie lubie plastikowych butów, bo to tragedia.

ale nikt tutaj nie wspominał o plastikowych butach - tylko o jakiejś
przeciwwadze dla glanów. Pisałam Ci że ortopedzi zalecają miekkie obuwie
ponieważ w nim noga mniej się męczy i doznaje mniej zniekształceń. Nie wiem
czemu wywnioskowałeś że "miekkie obuwie" znaczy tyle samo co plastikowe
adidasy z rynku za 15 zł.

| No cóz, ja nosze buty skoczków desantowych, bez blachy i chyba tylko z 10
| dziurek.

obecnie na zimę mam La Sportivy trekingowe z membraną goreteksową i jestem
bardzo zadowolona. I nie przyszło mi do głowy pomykać w nich latem :)

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

55. Data: 2006-09-06 14:14:34

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał
> |
> nie przeczę, jednakowoż cały czas mam nieodparte wrażenie, że cały czas
> argumentujesz glan - bardzo dobry but, reszta to badziew - z czym
> niestety
> nie mogę się zgodzić.

Absolutnie nie to miałem na mysli.

W tej chwili, i przez większość wakacji - łażę w halówkach. Lubię dobtre
sandały, jak tez dobre półbuty.

Natomiast nie lubie plastikowych butów, bo to tragedia.

> a tych droższych ?

Ze skóry? Wyścielonych naturalnym materiałem? Pewnie są dobre, ale mnie nie
stać.

> zgadzam się, ale do tego akurat nie porzeba buta z blachą w palcach,
> zawiązywanego na 16 dziurek, wystarczy dobre obuwie trekingowe.

No cóz, ja nosze buty skoczków desantowych, bez blachy i chyba tylko z 10
dziurek.

Lepsze od większości trekingów, bo mają skórę licową, a nie mechatą.

> i chyba bardziej o to chodzi - że glany kojarzą się bardziej z subkulturą
> nie czymś co jest zdrowe i wygodne.

Pewnie z wieloma subkulturami: skini, metale, anarchiści, punki, harcerze,
militaryści...

DJD

56. Data: 2006-09-06 14:24:13

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał
| Hm... Glany nosze średnio po 5 lat, później to nie wiem.

hmmm jakoś dziwnie je nosisz, moje w/w la sportivy z membraną goreteksową,
skórzane noszone tylko zimą w skarpetach odprowdzających wilgoć - śmierdzą.
Nie jest to woń urywająca łeb ale mimo wszystko zapach potu występuje na
tyle żyby go wyraźnie wyczuć.

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

57. Data: 2006-09-06 14:25:21

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

58. Data: 2006-09-06 14:28:24

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał
| Albo adidasy za 150 zł ze znaną metką, ale tak samo plastikowe.

to chyba musisz wyjaśnić co oznacza dla Ciebie słowo "plastikowe"

| Sam chodze w tej chwili w halówkach za 15 zł, ale sa płócienne, i przez to
| przewiewne.

jak już się chwalimy - ja mam na nogach Lotto skórzane za 150 zł :P

| Glany za 150 zł wojskowe - są uniwersalne, do mykania zimą i latem.

no i w tym punkcie co do lata nigdy się nie porozumiemy :)

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

59. Data: 2006-09-06 14:31:23

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiem
> czemu wywnioskowałeś że "miekkie obuwie" znaczy tyle samo co plastikowe

Bo na ogól, jak się patrzę na nogi ludizom, to to znaczy.

Albo adidasy za 150 zł ze znaną metką, ale tak samo plastikowe.

Sam chodze w tej chwili w halówkach za 15 zł, ale sa płócienne, i przez to
przewiewne.

A w góry czy na zły teren zalecane sa buty sztywne, i tak nosze na ogół
glany.

> 10
> |
> obecnie na zimę mam La Sportivy trekingowe z membraną goreteksową i jestem
> bardzo zadowolona. I nie przyszło mi do głowy pomykać w nich latem :)

Nie znam, trudno mi się wypowiadać.

Glany za 150 zł wojskowe - są uniwersalne, do mykania zimą i latem. Czysta
skóra (tylko wkładke trzeb wymienić z tej firmowej na korkową).

DJD

60. Data: 2006-09-06 16:00:47

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Sep 2006 14:20:21 +0200, złośliwa napisał(a):

> jestem pełna podziwu dla osób noszących latem glany :)

Tylko Basia nie wypowiadała się na temat glanów, a na temat noszenia 2 par
skarpet w butach "górskich" jak to Ona nazwała.

> tak samo jak latem ? to kiedy stopy Ci odpoczywają ?

A gdzie napisała, że chodzi w nich cały rok, wspominała, że w góry zakłada
takie buty oraz zimą.
--
Elżbieta

kredki akwarelowe (Sowa, temat dla Ciebie)
Problem z przynoszeniem cudzych rzeczy do domu (5 lat)
Dziecko po Montessori
Wwa - worek na kapcie
przedszkole po raz pierwszy