Głebokie złuszczanie

1. Data: 2003-07-07 15:55:05

Temat: Głebokie złuszczanie
Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie jest to ryzykowny zabieg i czy za ceną ok. 1700 zl można
oczekiwać cudu jeżeli chodzi o blizny po trądziku (cóż, da się z tym
żyć)? Nie wiem czy jesienią się nie zdecydować... Ale może:
- kobiety lubią takich "zniszczonych" facetów;
- wolałbym sobie kupić aparat cyfrowy niż wywalić tyle pieniędzy na coś
co niewiele poprawi moj image.

Warto więc, czy nie? Dodam że to dość głebokie blizny. Cóż - błędy młodości.

w.p.

2. Data: 2003-07-07 16:26:30

Temat: Re: Głebokie złuszczanie
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Kup aparat i zainstaluj Photoshopa, a zaden chirurg ci lepszej twarzy nie
zrobi :D

--
Norbert
Minolta S414

3. Data: 2003-07-08 06:39:26

Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Norbert napisał:
> Kup aparat i zainstaluj Photoshopa, a zaden chirurg ci lepszej twarzy nie
> zrobi :D

Za darmo mam Gimpa i co z tego.

w.p.

4. Data: 2003-07-08 09:35:14

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Za darmo mam Gimpa i co z tego.

Ale nie masz aparatu...

--
Norbert
Minolta S414

5. Data: 2003-07-08 10:43:51

Od: "Voyt" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "w.p." <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> co niewiele poprawi moj image.
>
> Warto więc, czy nie? Dodam że to dość głebokie blizny.

Możesz wyjaśnić bo nie za bardzo rozumie.

6. Data: 2003-07-08 10:49:58

Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Voyt napisał:
> Możesz wyjaśnić bo nie za bardzo rozumie.

Nie wiem co chcesz wiedzieć. Od razu mówię że PhotoShopa nie kupię.
Jeżeli chodzi o błedy młodości to było to np. chodzenie do lekarzy o
wiedzy datującej się na wczesne lata powojenne. Wiele jest
niekompetencji wszędzie, ale u lekarzy jest ona najbardziej chyba bolesna.

w.p.

7. Data: 2003-07-08 11:08:23

Od: "Voyt" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli chodzi o błedy młodości to było to np. chodzenie do lekarzy o
> wiedzy datującej się na wczesne lata powojenne. Wiele jest
> niekompetencji wszędzie, ale u lekarzy jest ona najbardziej chyba bolesna.

O to mi właśnie chodziło. Mam ten sam problem, prawie mi się udało to
gówno wyleczyć albo mi się wydaje :(. Z lekarzami podobne doświadczenia
nie wspominając już o kosmetyczkach. Więcej inf. znalazłem w internecie
czasami sugerując dermatologowi co powinien przepisać - paranoja.

Co do usuwania blizn zerknij sobie na wątek niżej
"gdzie usunąć blizny???"
ktoś pisze o jakiejś klinice w Warszawie ENEL-MED

BTW
W jakie sposób poradziłeś sobie z trądzikiem, czy poprostu samo przeszło ?

Pzdr.
Voyt

skape krwawieni
Tabletki Gynalgin - dziwna wydzielina.
Bradykardia
badania do Szkoły Orląt - czy mam szansę?
nowotwor płuc