Glikozamina

1. Data: 2005-07-15 17:27:06

Temat: Glikozamina
Od: "Pumcia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam małe pytanko: czy glukozamina pomaga na ból stawów? Czy ma jakieś
przeciwskazania?
pz Pumcia

2. Data: 2005-07-16 10:47:47

Temat: Re: Glikozamina
Od: korowiow <sc2_USUN_TO@TO_TEZ_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Jul 2005 19:27:06 +0200, Pumcia wrote:

> Witam mam małe pytanko: czy glukozamina pomaga na ból stawów?

nie pomaga. kup sobie voltaren acti - jest bez recepty. ok. 6 zł za 1 op.
- 10 tabletek

3. Data: 2005-07-16 14:58:54

Od: "Pumicia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie pomaga. kup sobie voltaren acti - jest bez recepty. ok. 6 zł za 1 op.
> - 10 tabletek

dzieki. ale swoją drogą wtopiłam 20zł pani w aptece powiedziała ze to
rewelacyjny środek:(. ot polska rzeczywistośc :(.
pz Pumcia

Upal, picie, siusianie
EEG-jak sie przygotowac?
Zapalenie gardła + piękący język
wypieki i wory pod oczami, diagnoza lekarza
odczyt pisma lekarza w ksiazeczce