Globik się pochlasta, teraz już 3 minuty;(

1. Data: 2009-09-26 00:45:07

Temat: Globik się pochlasta, teraz już 3 minuty;(
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Terapeuci bazujący na relacjach swoich pacjentów twierdzą, że długość
stosunku, który jest "w sam raz", to 3 do7 minut, a "pożądany" trwa od
7 do 13 minut. Natomiast za krótko trwa stosunek od 1 do 2 minut, a za
długo od 10 do 30 minut.

http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91626,5538198
,Ile_powinien_trwac_stosunek_.html

Te badania po prostu wykastrowały globika, auuuuuuuuuuuuu, przez tych
baranów przejdę na kozy;)

2. Data: 2009-09-26 10:28:00

Temat: Re: Globik się pochlasta, teraz już 3 minuty;(
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> [...]
,Ile_powinien_trwac_stosunek_.html

> Te badania po prostu wykastrowały globika, auuuuuuuuuuuuu, przez tych

Dla mnie to wygląda tak; że wchodzi się do biura, zerżnie panienkę i
wychodzi po 3-7 minutach, przychodzą badacze i widząc taką sytułacje
twierdzą, tyle trwa miłość, a że naukowcy osobowości nie mają, bo
nauka nie jest sprawą osobistą tylko zbiorową, dostosowują swoje
badania do takiej widocznej im zbiorowości.

3. Data: 2009-09-26 15:22:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> nauka nie jest sprawą osobistą tylko zbiorową, dostosowują swoje
> badania do takiej widocznej im zbiorowości.

TO SĄ KONSEKWENCJE WYŚCIGU SZCZURÓW, Korporacja- z której już niedługo
nie będzie się wychodziło, co zrobi facet? Pójdzie do drugiego
gabinetu i zaraz wraca , bo menadzer z innej firmy do niego dzwoni.
Więc dostosowuje się do warunków, bo inacze straci klijentów. SMUTNE i
najgorsze, bo mylone z normą, bo ci co badają tez tkwią w
korporacjach.

420 sekund do orgazmu.
Hm...
hilarity person
Re: Stawczyk i energia "chi" - klucze do zamoznosci Milicza i jego gminy (JP)
Kimberly Young