Globkowi :-)

101. Data: 2010-01-06 10:10:00

Temat: Re: Globkowi :-)
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:1mof5u97h2y6c.dlg@trenerowa.karma...
>A był to 06-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

> tam było, że "często"?
> :)

Nie. Jednak taka sytuacja nie jest wyjątkiem. Od siebie dodam: zakupuje się
sprzęt (czasem) do którego w Polsce, a nawet w Europie nie ma serwisu. I
nawet, jak go ktoś uruchomi- to potem tylko zajmuje miejsce w szpitalu.
Dla mnie- to są działania pozorowane, które przynoszą więcej szkody niż
pożytku (szkoda- choćby dlatego, że jak ktoś się przekona, na co idą jego
pieniądze- może mieć dość akcji charytatywnych w ogóle).
Lata temu, jeszcze za komunu- mój syn miał poważną operację. Wykonywano je
na maluchach tylko w RPA i Holandii. Trafiliśmy do organizacji charytatywnej
"Ziemia planeta ludzi", która tę operację zasponsorowała. Oprócz datków na
swoją działalność prowadzili stałą zbiórkę...znaczków pocztowych- z tego się
utrzymywali i prowadzili swoją działalność. Jej Wysokość Królowa Holandii
zasponsorowała sam pobyt matki w Holandii, a komuniści pozwolili łaskawie
wymienić 150$ po cenie oficjalnej. To była celowa akcja charytatywna- a nie
medialny cyrk, jak u Owsiaka.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

102. Data: 2010-01-06 10:35:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Obawiam się, że nie podołałabym temu dysonansowi - z jednej strony znam
> wszystkich często najbardziej skrywane myśli, a z drugiej są dla mnie
> zupełnie obcymi ludźmi. No i ta świadomość, że ja też dla nich taka
> jestem.

To jak ze wszystkim: najgorszy jest tylko pierwszy raz.

Qra, może kiedyś zawędruję i do Wrocka

103. Data: 2010-01-06 11:03:48

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ixi, ale akurat the Residents to nie tylko muzyczka, to pewna ideologia,
postawa i wieczny eksperyment. I z tego powodu są tak ciekawi, bo zupełnie
poza oficjalnym nurtem.

MK

104. Data: 2010-01-06 11:07:05

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytałeś może kiedyś "Tubylerczykom spełły faile" Kutnera? (opowiadanko SF,
ale bardzo niegłupie)
O zupełnie innym spojrzeniu na świat, innej logice.
MK

Zresztą popatrz tu o tym było:
http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/bro
wse_thread/thread/4d6e9e8a7febb859

PS. I niech zyje wieczny eksperyment! (głównie na sobie)

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Vilar napisał(a):
> To ja ju? teraz normalnie wszystko rozumiem :-))))), MK
>
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
a.googlegroups.com...

> Vilar napisa?(a):

k.googlegroups.com...

> [...]
eature=related//The
eature=related//The
eature=related//The
eature=related//Pink

/duck%20stub%21%20%30%38%20lizard%20lady.mp3?

/the%20residents%20-%20hello%20skinny.mp3

> The residents to m?j sztandar muzyczny , s?ucham od 15 roku ?ycia, ich
> wp?yw na moj? osobowo?? jest bardzo g??boki
> .

Ta muzyka otworzyła pokłady 15 latkowi uczuć tłumionych, kiedy mnie
odtłumili ,zobaczyłem po raz pierwsz wszystko inaczej, inaczej ale
niesamowicie kompatybilnie, następnie King Crimson i piersze wrażenie
=starcie się harmonii z dyharmonią, starcie dwóch światów,
metafizyczne zawieszenie pomiędzy.

105. Data: 2010-01-06 11:10:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie Chironie ostatnio bardzo zastanawia co się stało z etyką zawodu
lekarza, tzn. z nastawieniem samych lekarzy, z ich podejściem do pacjentów.
Bo chyba wszyscy obserwujemy ogromny (!) i niekorzystny skok __jakościowy__.
Wydawałby się, że wybierając ten zawód ludzie wybieraja rodzaj służby
powiązanej z pewnym nastawieniem (przecież nikt ich nie zmuszał), a tu
okazuje się, że guzik....że jest zupełnie inaczej.
MK

106. Data: 2010-01-06 11:30:37

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No taka durna jestem, że mam nieustająco idealistyczne podejście do zycia.
Ale niestety masz rację, bo ci lekarze, których znam prywatnie (często z
drugim stopniem specjalizacji itd) są zadziwiająco....niefrasobliwi.
MK

107. Data: 2010-01-06 11:32:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale to co mnie zastanawia to ta _nagła_ zmiana?
Czy to wynika trywialnie ze zmiany pokoleniowej? (starsi, etyczni poszli na
emerytury, zostały młode...jastrzebie kasożerne?), czy np. z rozgoryczenia?

108. Data: 2010-01-06 11:41:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> To jak ze wszystkim: najgorszy jest tylko pierwszy raz.

Pierwszy raz mam za sobą.

> Qra, może kiedyś zawędruję i do Wrocka

No, to może się skuszę, zawsze można szybko uciec, jakby co. ;)

Ewa

109. Data: 2010-01-06 11:47:10

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwszy raz mam za sobą.

> No, to może się skuszę, zawsze można szybko uciec, jakby co. ;)
>
> Ewa

To zabrzmiało jak groźba:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

110. Data: 2010-01-06 11:50:12

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

I, patrząc na panującą tu krwiożerczość, chyba słusznie :-)))), MK

> Miłe, miłe. :)
> Koleżanki i koledzy fajne som, ale ja siem bojem na żywo!
>
> Ewa

Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Panie proszą... panie ;-)
Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Propaganda [GW o TVP a my o GW]
DZIECKO....