Globkowi :-)

191. Data: 2010-01-07 16:29:27

Temat: Re: Globkowi :-)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 21:51:48 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> I od tego paluszki popuchły?

Raczej od nadmiaru soli :-)

PS. Dużo solę, muszę przestać :-)
--

Ikselka.

192. Data: 2010-01-07 16:32:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 Jan 2010 22:08:05 +0100, Stalker napisał(a):

> A jak się to ma do głoszonej niedawno wizji przymusowych szczepień?
> Nie zastanawia cię niespójność twoich przekonań?
>
> Stalker, a nie, nie zastanawia...

No raczej jest tu spójność - w kontekście działalności producentów w celu
zwuększenia zakupów szczepionek to wszystko byłoby możliwe... Ot, nie udało
im się TĄ razą.
--

Ikselka.

193. Data: 2010-01-07 16:36:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 22:14:28 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Przejść na czerninę i kaszankę? W życiu!!!
>
> Qra

Atam, to lepiej na jajecznicę???
Też niby białko zdenaturowane, ale gdzie jej tam... :-D
--

Ikselka.

194. Data: 2010-01-07 16:36:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 22:18:35 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Zamówili więcej niż mieli mieszkańców. Albo zamówili akuratnie, ale się
> niektóre mieszkańce wzięli i zmarli na złość wcześniej.

Albo olali grypę.
--

Ikselka.

195. Data: 2010-01-07 16:40:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Atam, to lepiej na jajecznicę???
> Też niby białko zdenaturowane, ale gdzie jej tam... :-D

Pozostać przy czystej świeżej krwi.

Qra

196. Data: 2010-01-07 16:42:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Ale blondynki czy brunetki?

Brunetki oczywiście. A blondynki tej wiosny będzie krew zalewać.

> Qra, bo nie wiem, na jaki się zdecydować kamuflaż

Ewa (sorry za spóźnienie, ale nie nadążam i gdyby nie XL, to by mi umknęło)

197. Data: 2010-01-07 16:50:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 Jan 2010 22:40:33 +0100, Ender napisał(a):

> Każdy odczyta to po swojemu ;-)

Mnie chodzi WŁAŚNIE o to.
--

Ikselka.

198. Data: 2010-01-07 16:54:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 Jan 2010 22:54:24 +0100, medea napisał(a):

> Francja na ten przykład zamówiła dwukrotnie więcej, jakoby jedna dawka
> mogła okazać się niesatysfakcjonująca.
>
> Ewa

Chciała spekulować :-PPP
--

Ikselka.

199. Data: 2010-01-07 17:09:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2010 00:13:25 +0100, Chiron napisał(a):

> Wiesz, dajemy jałmużnę żebrakom, kupujemy różne rzeczy na Boże Narodzenie
> dla domu dziecka, który jest koło nas, pomagamy starszym i niedołężnym
> sąsiadom- to tak w skrócie. A Ty i Twoja rodzinka?

Dołączę się, bo właśnie jako wolontariuszka douczam jedną biedną
maturzystkę, co mi ją boszczo podesłał... I zdaje się, że się na jednej nie
skończy, mam zajęcie do maja ;-P
--

Ikselka.

200. Data: 2010-01-07 17:34:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Jan 2010 14:03:05 +0100, medea napisał(a):

> No tak, teraz już rozumiem ten zdecydowany spadek Twojej aktywności na psp.
>
> Ewa

Nie rozumiesz: przecież pisałam, że na kursa nowe idę - księgowości i tańca
brzucha :-)
--

Ikselka.

Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Panie proszą... panie ;-)
Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Propaganda [GW o TVP a my o GW]
DZIECKO....