Globkowi :-)

181. Data: 2010-01-07 09:16:40

Temat: Re: Globkowi :-)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Niestety- dla mnie to tortura straszna. Mam łaskotki:-).

I o to chodziło, może byś się w końcu zaśmiał. :)

> Poza tym- łódź
> podwodna z torpedami aby zatopić Łódź?:-)

To jakie Ty masz nastawienie? Na torpedowanie? Ja miałam raczej na łaskotki.
No i mojej wyrafinowanej metafory z czołgiem też chyba nikt nie
wychwycił. No, może Qra...

Ewa

182. Data: 2010-01-07 09:17:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Proszę co za wirtualna wazelina, w gigabajty chyba jej poszło.
> Ciekawe, czy komuś jeszcze chce się rzygać, czy też wszyscy chcą
> dryfować łodzią podwodną z naszą drogą koleżaneczką? ;-)

A powiesz w końcu, co Ci tak zaszkodziło?

Ewa

183. Data: 2010-01-07 09:18:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> To jakie Ty masz nastawienie? Na torpedowanie? Ja miałam raczej na
> łaskotki.
> No i mojej wyrafinowanej metafory z czołgiem też chyba nikt nie
> wychwycił. No, może Qra...

Wychwycili, wychwycili :-)

Janek Stalker

184. Data: 2010-01-07 10:05:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Wychwycili, wychwycili :-)
>
> Janek Stalker

No tak, jak zwykle nie wzięłam pod uwagę całej rzeszy tych
popierających, którzy się nie odzywają. :)

Ewa

185. Data: 2010-01-07 10:25:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> niesamowicie kompatybilnie, następnie King Crimson i piersze wrażenie
> =starcie się harmonii z dyharmonią, starcie dwóch światów,
> metafizyczne zawieszenie pomiędzy.

Dokładnie. Miałam to samo (z KC, The Residenst nie znam, ale posłucham
sobie).

Ewa

186. Data: 2010-01-07 13:03:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jakoś po Sylwestrze jej tu zdecydowanie mniej... czyżby wszyscy mieli
> identyczne postanowienie noworoczne?
> :-)

No tak, teraz już rozumiem ten zdecydowany spadek Twojej aktywności na psp.

Ewa

187. Data: 2010-01-07 13:11:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowienia noworoczne?
W życiu! Żadnych! Nie dam się zrobić w takie bambuko :-), MK

188. Data: 2010-01-07 16:24:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 12:33:26 -0800 (PST), de Renal napisał(a):

> Człowiek nie jest czarno biały, można pomagać, ale taka osoba musi być
> czysta, być bardzo sobą, aby nieskrzywdzić swoim oderwaniem od siebie
> innych ludzi.

No i dotąd daje się czytać.

A odtąd nawet nie czytam dalej...
> [...]
> jest mu obce, z takiego powodu jest szaleńce skrajnie niepoczytalnym i
> co widzimy,......przed chwilą słuchałem audycji o orkiestrze i to co
> pisał chiron o niewykorzystaniu sprzętu jest propagandową nienawiścią,
> gdyż ten sprzęt uratował wiele szpitali przed wogóle brakiem
> funkcjonowania. Więc ile dzieci umrze jak się posłucha skrajnie
> chorego psychola katolickiego, mordercę zionącego nienawiścią jak
> Chiron.
> Nawet nie widzi co gnój robi ile szkody, bo nie widzi własnych emocji.
> I tak ma każdy katol, katolicyzm to ZATWARDZENIE PSYCHIKI.

===

--

Ikselka.

189. Data: 2010-01-07 16:27:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 12:36:37 -0800 (PST), de Renal napisał(a):

> Ja spotykałem się z zarzutami od strony psychologów, że Owsiak przy
> swoim talencie organizacyjnym i możliwościach, za mało robi. Ale jako
> jedyny zrobił narazie dla nas najwięcej.

A powinno to robić państwo, nie Owsiaki.

PS. Szczytem farsy było (za rządów AWS) wpłacenie na Orkiestrę dużych kwot
pieniążnych ze strony Ministerstwa Zdrowia, po czym upomnienie się
Ministerstwa Finansów o należny podatek.
--

Ikselka.

190. Data: 2010-01-07 16:28:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 21:50:11 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Ale blondynki czy brunetki?
>
> Qra, bo nie wiem, na jaki się zdecydować kamuflaż

Dropiaty :-D
--

Ikselka.

Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Panie proszą... panie ;-)
Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Propaganda [GW o TVP a my o GW]
DZIECKO....