Globkowi :-)

171. Data: 2010-01-06 21:58:43

Temat: Re: Globkowi :-)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> Życzę ci, żebyś miała ;-)

Ty nie rób Ixi konkurencji. Ona tu jest od klątw katolskich.

--
Pozdrawiam - Aicha

172. Data: 2010-01-06 22:27:07

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Te role....coś ostatnio często nam się tu przewijają. (I dobrze zresztą).
> MK

> wywikłać?? ;-))))))
>
> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

No nie. Wcale się przecież nie miałem zamiaru z niego wywikłać! Jak tak
mogłaś w ogóle podejrzewać, że mi co- może źlew roli Kosmosu?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

173. Data: 2010-01-06 22:36:04

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Eh, Chironku, do Ciebie to musiałabym łodzią podwodną przydryfować, coby
> Cię w stópki najpierw połaskotać. ;)
>
> Ewa

Niestety- dla mnie to tortura straszna. Mam łaskotki:-). Poza tym- łódź
podwodna z torpedami aby zatopić Łódź?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

174. Data: 2010-01-06 22:42:53

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> OK. To ja w takim razie zmieniam - do Ciebie przypływam Arką Przymierza.
>
> Ewa

No to w takim razie zapraszam. Chociaż nie wiem, czy się zmieścisz- za duża
ona nie była:-) Bo 120x60x60 cm to chyba niezbyt wiele:-).

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

175. Data: 2010-01-06 22:45:46

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Proszę co za wirtualna wazelina, w gigabajty chyba jej poszło.
> Ciekawe, czy komuś jeszcze chce się rzygać, czy też wszyscy chcą
> dryfować łodzią podwodną z naszą drogą koleżaneczką? ;-)

Diagnoza jest przykra. Nie potrafisz się bawić słowem pisanym, dlatego
Cię wqrza Qra, nie masz poczucia humoru.

--

Paulinka

176. Data: 2010-01-06 22:48:18

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> A czy kiedyś znajdziesz jakiś przykład, który nie będzie poświadczał, że
> ludzie to istoty proste, z natury wredne i w dodatku robiące sobie ciągle
> krzywdę?
>
> Qra

Oczywiście- wiele razy pisałem, że jesteśmy z moja ślubną najlepszą parą na
świecie i mamy 2 najcudowniejszych i najwspanialszych chłopaków. Kochamy
się, nie krzywdzimy.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

177. Data: 2010-01-06 22:48:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ender <e...@n...net> tak oto plecie:

> Proszę co za wirtualna wazelina, w gigabajty chyba jej poszło.
> Ciekawe, czy komuś jeszcze chce się rzygać, czy też wszyscy chcą dryfować
> łodzią podwodną z naszą drogą koleżaneczką? ;-)

Cierpiący na chorobę morską mogą nie wsiadać. Więc sobie możesz porzygać do
doku.

Qra

178. Data: 2010-01-06 22:50:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Oczywiście- wiele razy pisałem, że jesteśmy z moja ślubną najlepszą parą
> na świecie i mamy 2 najcudowniejszych i najwspanialszych chłopaków.

Uf... w tym natłoku niedoli jakoś mi umknęło. A wciągacie czasem w to
niekrzywdzenie innych ludzi?

Qra

179. Data: 2010-01-06 23:13:25

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Uf... w tym natłoku niedoli jakoś mi umknęło. A wciągacie czasem w to
> niekrzywdzenie innych ludzi?
>
> Qra
Wiesz, dajemy jałmużnę żebrakom, kupujemy różne rzeczy na Boże Narodzenie
dla domu dziecka, który jest koło nas, pomagamy starszym i niedołężnym
sąsiadom- to tak w skrócie. A Ty i Twoja rodzinka?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

180. Data: 2010-01-07 00:22:18

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
wklejam żebys zobaczył:
http://www.youtube.com/watch?v=ettre2Uz6bs

--
"Trzy potęgi rządzą światem: głupota, strach i chciwość."

Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Panie proszą... panie ;-)
Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Propaganda [GW o TVP a my o GW]
DZIECKO....