Globkowi :-)

161. Data: 2010-01-06 20:51:48

Temat: Re: Globkowi :-)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ja już latam :-DDD

I od tego paluszki popuchły?

Qra

162. Data: 2010-01-06 20:59:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 12:10:25 +0100, Vilar napisał(a):

> Mnie Chironie ostatnio bardzo zastanawia co się stało z etyką zawodu
> lekarza, tzn. z nastawieniem samych lekarzy, z ich podejściem do pacjentów.
> Bo chyba wszyscy obserwujemy ogromny (!) i niekorzystny skok __jakościowy__.
> Wydawałby się, że wybierając ten zawód ludzie wybieraja rodzaj służby
> powiązanej z pewnym nastawieniem (przecież nikt ich nie zmuszał), a tu
> okazuje się, że guzik....że jest zupełnie inaczej.

Wg mnie, o czym już wielokrotne pisałam, jest to (jak i wśród prawników,
księży, nauczycieli...) pokłosie systemu promującego wiejską młodzież. Nic
nie mam do wiejskiej młodziezy jako takiej, ale jednak schematy myślenia,
bytowania, egzystencji... funkcjonujące na wsi zostały powszechnie i
brutalnie wtransportowane do obszarów, gdzie potrzeba poczucia wyższej idei
- a tej idei i etosu najczystszym i najtrwalszym nośnikiem była TYLKO stara
inteligencja.
Mamy zatem objaw "nienażartości", "chapania", bezduszności wobec ludzkiego
cierpienia, zanik właściwej hierarchii wartości, degrengoladę. Etos
zawodowy jestv traktowany jako zbiór przebrzmiałych, wręcz nierozumianych
zasad, wyśmiewanych za ich nierealność i wzniosłość... Wzniosłość! To już
jakaś paranoiczna, niepożądana właściwość, a przecież nic nie ma wzniosłego
w tym na przyklad, żeby do pacjenta podchodzić z miłością, zrozumieniem...
Uważam, że przysięga Hipokratesa jest dziś traktowana jak niezrozumiałe
słowo "abrakadabra"...
--

Ikselka.

163. Data: 2010-01-06 21:06:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 12:50:12 +0100, Vilar napisał(a):

> I, patrząc na panującą tu krwiożerczość, chyba słusznie :-)))), MK

Jakoś po Sylwestrze jej tu zdecydowanie mniej... czyżby wszyscy mieli
identyczne postanowienie noworoczne?
:-)
--

Ikselka.

164. Data: 2010-01-06 21:08:05

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Czytajcie a znajdziecie?
> PS. To, co ważne, jest między wierszami, jak ze szczepionkami, które teraz
> wiele krajów usiłuje zwracać/sprzedać...

A jak się to ma do głoszonej niedawno wizji przymusowych szczepień?
Nie zastanawia cię niespójność twoich przekonań?

Stalker, a nie, nie zastanawia...

165. Data: 2010-01-06 21:08:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 13:48:49 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Tak, jak się nastawisz- tak będzie. To taka wielka "maszynka życzeń".
> Chcesz, żeby było krwawo? Proszę bardzo- wedle życzenia: zajeżdżasz
> czołgiem, a potem będzie tak krwawo, że ucieszysz się, że ten czołg wzięłaś.
> Masz życzenie, aby było miło i życzliwie? Przyjedziesz pokojowym środkiem
> komunikacji, będziesz miła i życzliwa- a Kosmos odpowie Ci tym samym.

:-)
--

Ikselka.

166. Data: 2010-01-06 21:14:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Jakoś po Sylwestrze jej tu zdecydowanie mniej... czyżby wszyscy mieli
> identyczne postanowienie noworoczne?
> :-)

Przejść na czerninę i kaszankę? W życiu!!!

Qra

167. Data: 2010-01-06 21:18:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> A jak się to ma do głoszonej niedawno wizji przymusowych szczepień?
> Nie zastanawia cię niespójność twoich przekonań?
>
> Stalker, a nie, nie zastanawia...

Zamówili więcej niż mieli mieszkańców. Albo zamówili akuratnie, ale się
niektóre mieszkańce wzięli i zmarli na złość wcześniej.

Qra

168. Data: 2010-01-06 21:25:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 05:34:00 -0800 (PST), de Renal napisał(a):

> Ja mówię o bajkach obecnych, jak dekster i parę jeszcze zupełnie
> sadystycznych bajeczek, one są oparte o prawdziwe emocję, a tamte
> bajki jak reksio są wyprane z emocji i budują zimnych
> niedostrzegających siebie ludzi.

Nooo, to powinno się zrobić dobranockę na podstawie "I dont like
Mondays"...
http://www.youtube.com/watch?v=0lxGw8GNs9I&feature=r
elated
:-/

--

Ikselka.

169. Data: 2010-01-06 21:29:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 Jan 2010 17:45:12 +0100, Ender napisał(a):

> (...) Życzę ci, żebyś miała ;-)
> Ender

Nie przesadziłeś aby?
--

Ikselka.

170. Data: 2010-01-06 21:54:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Zamówili więcej niż mieli mieszkańców.

Francja na ten przykład zamówiła dwukrotnie więcej, jakoby jedna dawka
mogła okazać się niesatysfakcjonująca.

Ewa

Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Panie proszą... panie ;-)
Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Propaganda [GW o TVP a my o GW]
DZIECKO....