Głodówka zabroniona przez prawo??

131. Data: 2005-05-25 11:42:34

Temat: Re: Odpowiecie mi w końcu?
Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Mnie bardziej bulwersuje, że autorka wątku zamiast szukać sama informacji o
> głodówce, których jest za trzęsienie w necie, pisze na grupę posta w bardzo
> roszczeniowej formie ;)

Przepraszam. Po prostu chciałam poznać czyjeś osobiste doświadczenia, a nie
ogólne informacje.

Pozdrawiam
Avena

132. Data: 2005-05-26 08:22:24

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 May 2005 13:14:10 +0200, misiczka
<U...@w...pl> napisał:

> [...]
> informacji o głodówce, których jest za trzęsienie w necie, pisze na
> grupę posta w bardzo roszczeniowej formie ;)

Ty "zaś" swoje.
Naprawdę uważasz ze polecanie dzieciakom glodówki jest etyczne?
że stosowanie przez mlode dziewczyny glodówki jest dla nich zdrowe?

133. Data: 2005-05-26 08:31:35

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 May 2005 13:23:28 +0200, Avena <o...@o...pl> napisał:

> "Inni" radzili mi, żeby się wstrzymać z głodówką do czasu az będę
> dorosła.

Slucha innych , dobrze na tym wyjdziesz tym razem :)

> To skąd wiesz co się wtedy dzieje?

Z lektury szkolnej:) jak żyd testował o ile
może obniżyć naszej szkapie spożycie owsa na sto
kilometrów.Test wykazał ze jest możliwe
obniżenie spożycia owsa do zera. Tylko szkapa nie
wytrzymała eksperymentu:) Widac jakaś chorowita była :)

> Doświadczyłam tego empirycznie, tzn. kiedyś w ogóle nie trawiłam jabłek,
> po
> ok. 2 musiałam odwiedzać WC.

To sie nie zmuszaj do jedzenia czegoś, co Ci nie sluży.
Jablka o których mówisz spowodowaly u ciebie rozstrój żoładka,
a nie oczyszczenie przewodu pokarmowego:)

> Nie bardzo rozumiem.

Po takiej diecie będziesz przypominać szkieleta,
teraz rozumiesz? :)

> Ależ powiedz mi co.

Gdzie można rozumu nabyć szybko...

> I wzajemnie.

Nnademnąnie masz sie co użalać :)mam sie dobrze,nie zamierzam glodować:)
I niemam cellulitu ani pryszczy... :P

> Pozdrawiam i dzięki za cierpliwość :-)

I ja pozdrawiam. I nie przejmuj sie aż tak sobą :P świat jest piękny.

Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

134. Data: 2005-05-26 08:34:02

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 May 2005 13:25:54 +0200, Avena <o...@o...pl> napisał:

> Ile razy mam mówić, że nie chcę stosować głodówki teraz, tylko za kilka
> lat.
> Dlatego spytałam, od kiedy mogę ją stosować.

Spójrz na ten post, nie wiadomo komu odpowiadasz.
pamietaj o niewycinaniu naglowka...
A co do glodówki za kilka lat, nmoże sie okazać, ze beda inne, rewelacyjne
metody leczenai pryszczy.Wiec spokojnie sobie czekaj :)

135. Data: 2005-05-26 08:35:36

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 May 2005 13:39:24 +0200, Avena <o...@o...pl> napisał:

> 65/141.

odłacz sie od komputra to Ci to górne spadnie:)
A tak wogóle to coś nie tak jest. Wiec idz
do lekarza .

136. Data: 2005-05-26 17:07:16

Temat: Re: Głodówka zabroniona przez prawo??
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

> Prowadziłam z nim dyskusję i musiałam się jakoś "odgryźć".

Nie mylisz kłótni z dyskusją?

> Dobra.
> A więc przy spalaniu mięsnych białek powstają silne kwasy, które muszą być
> zobojętniane

Czy możesz podać jakie to inne substancje oprócz aminokwasów są w mięsie,
które podczas spalania dają "silne kwasy"?
Chciałbym Ci przypomnieć, że w mięsie znajdują się dokładnie takie same
aminokwasy jak w roślinach, tylko w innych proporcjach. Ponieważ w roślinach
proporcje aminokwasów są gorsze, niż w mięsie, to roślin trzeba zjeść więcej
(białka roślinnego), aby zaspokoić potrzeby organizmu. Czyli jedząc białko
roślinne produkujemy więcej tych "silnych kwasów", niż jedząc białko z
mięsa.

- zmniejszamy zapas ustrojowych zasad, przyczyniając się do
> kwasicy.

Powyżej głosisz jedno z wegetariańskich kłamstw.

Zawieraj sporo puryn, które przechodzą w kwas moczowy i osadzają się
> w podtaci moczanów w ścięgnach i stawach, powodując artretyzm.

Znów takie same wegetariańskie kłamstwo jak powyżej. Zasady purynowe są
składnikiem materiału genetycznego i występują tak samo w mięsie jak i w
pokarmach roślinnych, wszędzie tam, gdzie są komórki posiadające DNA.

Możemy tego
> częsciowo uniknąć nie jedząc rosołu, do którego w czasie gotowania
przechodzi
> większość puryn.

Sugerujesz, że podczas gotowania komórki są rozrywane, a jądra komórkowe
migrują do roztworu (rosołu)? Mogła byś podeprzeć tą teorię jakimiś
badaniami?

> Mięso usposabia do procesów gnilnych w jelicie.

Co to znaczy "uspasabia"?
Mięso jest strawione w 100%, więc nie ma co gnić ze zjedzonego mięsa. Za to
błonnik nie jest trawiony w jelicie cienkim. W jelicie grubym spotyka się z
bakteriami gnilnymi i wyniku się chyba domyślasz.

Na tych
> resztkach rozwijają się bakterie, które produkują m. in. indol, sfenol,
> skatol, krezol, putrescynę i kadawerynę.

Nie na tych resztkach, bo są strawione i wchłonięte.
Ze ścianek jelit nieustannie łuszczą się komórki i to one niestrawione
przechodzą do jelita grubego ewentualnie dając brzydko pachnące składniki
ludzkiego kału. Jeżeli to jeszcze zmiesza się z gnijącym błonnikiem, to
skutek powinnaś znać z doświadczenia :)

Pozdrawiam
Leszek

137. Data: 2005-05-30 17:43:19

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Avena" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie mylisz kłótni z dyskusją?

Dla mnie róznica pomiędzy dyskusją, a kłótnia jest analogiczna do róznicy
między murzynem, a czarnoskórym. "Dyskusja" i "czarnoskóry" ładniej brzmią.
Jeśli chcesz mozesz nazywać to kłótnią.

> Czy możesz podać jakie to inne substancje oprócz aminokwasów są w mięsie,
> które podczas spalania dają "silne kwasy"?

Nie mogę, pisałam, że się na tym nie znam.

Ciach

Prosiłeś o listę, więc ci ją podałam.

> Pozdrawiam
> Leszek

Pozdrawiam
Avena

138. Data: 2005-05-30 17:52:11

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> odłacz sie od komputra to Ci to górne spadnie:)
> A tak wogóle to coś nie tak jest. Wiec idz
> do lekarza .

Więc jednak nie jestem głupim dzieciakiem, który nie wie, że 80/120 to norma?
Zanim pójde do lekarza muszę zobaczyć jakie mam naprawdę. Już kilka razy
zwrócono mi tu uwage, żeby nie sugerować się jednym pomiarem. Więc muszę się
zmobilizować i zmierzyć je kilka razy.

139. Data: 2005-05-30 17:58:28

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spójrz na ten post, nie wiadomo komu odpowiadasz.

Jak mówicie o mnie to chyba mam prawo się wtrącać?

> pamietaj o niewycinaniu naglowka...

A po co on tak w ogóle?

> A co do glodówki za kilka lat, nmoże sie okazać, ze beda inne, rewelacyjne
> metody leczenai pryszczy.Wiec spokojnie sobie czekaj :)

Dobrze. Tylko chciałabym wiedziec dokąd.

Avena

140. Data: 2005-05-30 18:10:52

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slucha innych , dobrze na tym wyjdziesz tym razem :)

No widzisz. :)

> [...]
> kilometrów.Test wykazał ze jest możliwe
> obniżenie spożycia owsa do zera. Tylko szkapa nie
> wytrzymała eksperymentu:) Widac jakaś chorowita była :)

A skąd wiesz, czy w tej książce prawde ci napisali?

> To sie nie zmuszaj do jedzenia czegoś, co Ci nie sluży.
> Jablka o których mówisz spowodowaly u ciebie rozstrój żoładka,
>  a nie oczyszczenie przewodu pokarmowego:)

Może, ale wymiatały wszystko na swojej drodze.

> Po takiej diecie będziesz przypominać szkieleta,
> teraz rozumiesz? :)

E tam, o jojo nie słyszałes?

> Gdzie można rozumu nabyć szybko...

Ale chodzi mi o to, gdzie wykazałam jego brak.

> Nnademnąnie masz sie co użalać :)mam sie dobrze,nie zamierzam glodować:)
> I niemam cellulitu ani pryszczy... :P

Ale musisz np. jeść okropne mięsko. I podpisywać się pod jakimś Kwaśniewskim
od reaktora jądrowego..

> I ja pozdrawiam. I nie przejmuj sie aż tak sobą :P świat jest piękny.

Pozdrawiam, chociaż ja uważam, że jest okropny. :P Jak można biedne zwierzątka
zjadać! :P
Avena

Odchudzajcie się bo będą potem jajca...
Tanie, skuteczne odchudzanie