Głodówka zabroniona przez prawo??

141. Data: 2005-05-30 18:28:48

Temat: Re: Odpowiecie mi w końcu?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Avena w wiadomości news:0b1e.0000022d.429b5444@newsgate.onet.pl pisze:

>> pamietaj o niewycinaniu naglowka...
>
> A po co on tak w ogóle?

Np. po to, by bylo wiadomo z kim rozmawiasz. Lub po to, by moc szybko
znalezc oryginalna wiadomosc, ktora cytujesz (to np. twoja wlasna, na ktora
odpowiadam: news:0b1e.0000022d.429b5444@newsgate.onet.pl )

--
co jest grane: 'I realize' by rymdlego

142. Data: 2005-05-30 19:21:22

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2005 19:58:28 +0200, Avena <o...@o...pl> napisał:

> Jak mówicie o mnie to chyba mam prawo się wtrącać?

Oczywscie ze masz prawo sie wtrącać.

> A po co on tak w ogóle
Marcin ci juz wytłumaczył.
Popatrz na górę, widac wyraźnie ze ja odpowiadam na
twój post

143. Data: 2005-05-30 21:12:19

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2005 20:10:52 +0200, Avena <o...@o...pl> napisał:

> [...]

Wyciąłem twoj list,albowiem trudno mi sie wdawać w dalsze rozhowory.
Na razie muszę przerwać swoja tu obecność na miesiąc.

> Pozdrawiam, chociaż ja uważam, że jest okropny. :P Jak można biedne
> zwierzątka
> zjadać! :P

Dużo jeszcze przed tobą i ja wiem, ze przyjdzie taki czas,
gdy ci sie spojrzenie odmieni :)Powiadasz biedne zwierzątka??
Tasiemiec jedzący nas ( w duzym uproszczeniu) takich dylematow nie ma :).
tak ten swiat juz jest skonstruowany ze istnieje łancuch pokarmowy.
mam nadzieje zastać cie tu za miesiac w dobrej kondycji,
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

144. Data: 2005-06-02 18:41:29

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Np. po to, by bylo wiadomo z kim rozmawiasz. Lub po to, by moc szybko
> znalezc oryginalna wiadomosc, ktora cytujesz (to np. twoja wlasna, na ktora

W porządku, postaram się pamiętać

Pozdrawiam
Avena

145. Data: 2005-06-02 18:45:17

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyciąłem twoj list,albowiem trudno mi sie wdawać w dalsze rozhowory.
> Na razie muszę przerwać swoja tu obecność na miesiąc.

A to pech. Kto się teraz będie ze mna kłócił ;)

> [...]
> tak ten swiat juz jest skonstruowany ze istnieje łancuch pokarmowy.
> mam nadzieje zastać cie tu za miesiac w dobrej kondycji,

Dzięki, postaram się o to

> Pozdrawiam

Avena

Odchudzajcie się bo będą potem jajca...