Głowa!!!!!!!!!!!!!!!!! Help me

1. Data: 2003-09-03 23:15:39

Temat: Głowa!!!!!!!!!!!!!!!!! Help me
Od: "asuska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mój problem polega na tym że od roku prawie codzinnie boli mnie głowa, byłam
u 4 neurologów i nic, mam zrobioną tomografie glowy, eeg, przeswietlenie
kregoslupa szyjnego, bralam od gorma lekow i nadal nic, przez caly lipiec i
sierpien jade na przeciwbolowych, teraz zaczelam brak Ketonal i Talvosilen,
narazie mi jeszcze pomagaja, ale ile mozna czasu brac leki przeciw bolowe.
Zaczynam popadać juz w lekomanie a to jest bardzo niebezpieczna choroba, a
ja chcialabym sie dowiedziec co mi jest. Zapisalam sie do "Poradni leczenia
bólu" ale to dopiero w październiku, tak działa nasz system leczenia. 3 lata
temu mialam odperacje na dyskopatie ledzwiowa, i podejrzewam ze teraz tez
mam dyskopatie ale szyjna, na zwyklym przeswietleniu tego niewidac, a nie
moge sie doprosic lekarzy o skierowanie na rezonas magnetyczny ktory da mi
100% pewnosc ze to nie przez kregoslup. Jesli ktos ma jakies rady lub
wskazowki to bardzo prosze o pomoc, bol glowy to najgorsza rzecz jaka moze
byc. Jesli czyta to jakis lekarz w okolicach warszawy to prosze o jakis
kontakt!

Serdecznie pozdrawiam i prosze o pomoc.

2. Data: 2003-09-04 19:14:24

Temat: Re: Głowa!!!!!!!!!!!!!!!!! Help me
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asuska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Nie jestem lekarzem, ale wiem z doświadczenia/zasłyszenia, że ból głowy może
wynikać:
- z chorych zatok
- z jaskry
- od chorób przewodu pokarmowego (np. zatrucia)
- przy wahaniach cukru we krwi
- przy prolaktynemi (gruczolak przysadki) (tomografia może go nie wykazać)
- z napięcia psychicznego (sprawdź czy masz twarde mieśnie karku i czy bolą
przy masowaniu)
- przy alergiach (głównie pokarmowych)
- przy odstawieniu kofeiny (zaprzestanie picia kawy, coli)
- z przejedzenia (lub np. przedawkowania glutaminianu sodu)

Życzę trafnego zdiagnozowania przyczyny bólu głowy i oczywiście jego końca
:).
pozdrawiam
barbarella

3. Data: 2003-09-04 20:14:38

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"asuska" <a...@p...onet.pl> napisał(a) tak:
> Witam,
> Mój problem polega na tym że od roku prawie codzinnie boli mnie głowa,
byłam
> u 4 neurologów i nic, mam zrobioną tomografie glowy, eeg, przeswietlenie

może używasz słodzików w rodzaju aspartamu?

Jerzy

4. Data: 2003-09-04 20:36:59

Od: "asuska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie używam słodzików:(

5. Data: 2003-09-04 20:38:42

Od: "asuska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zatoki odpadaja, u okulisty tez bylam - oczy zdrowe, od roku zatruta raczej
nie jestem :) Cukier we krwi tez OK, napiecie psychiczne mozliwe ale raczej
odpada:( Kawy nie pijam, zastanwiam sie na alegria pokaromowa ale nigdy nie
mialam wczesniej zadnych alergi:(

6. Data: 2003-09-04 20:53:33

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie używam słodzików:(

A tabletki antykoncepcyjne?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

7. Data: 2003-09-04 22:49:09

Od: "asuska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez nie :((((
Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bj88h7$r3v$1@news.onet.pl...

8. Data: 2003-09-05 08:08:52

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asuska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mój problem polega na tym że od roku prawie codzinnie boli mnie
> głowa,(...)

Poczytaj tu, może bierzesz za dużo leków przeciwbólowych?
http://www.psychiatria.pl/neuropsych1999/neur01.htm

DominikaNM

kłucie lewa strona podbrzusza
pytanie do fachowcow ginekologow
Rozmowa kwalifikacyjna w niemieckim szpitalu
Rozmowa kwalifikacyjna w niemieckim szpitalu
PERSEN