Głupi pindziarze ;)

91. Data: 2010-01-20 08:16:16

Temat: Re: Głupi pindziarze ;) - uwaga spojler!
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> Niemiec. Gdyby wtedy jakiś Żyd w Niemczech choćby pomyślał o stworzeniu
> takiej grupy- zapewne zaraz by go aresztowano. A już w ogóle nie do
> pomyślenia, żeby z kimś o tym choćby pogadał (Co słychać, Mosze! A wiesz
> Icek- może ty w gestapo, a moze ja w gestapo, lepiej nic nie słychać).
> Jedyna walka zbrojna- to powstanie w gettcie w Warszawie. Poza tym- na
> ogół potulnie szli na śmierć, a także cieszyli się, jak mogli na
> Umszlagplatz wysłać za siebie swoich rodziców (jak w gettcie łódzkim czy
> warszawskim). I IMO to odium próbują takimi propagandówkami zdjąć

Nie opowiadaj... To Hitlera też nikt nie zabił w kinie we Francji, i
żaden generał nie skończył wtedy wojny? No niesamowite...

Chiron, ty widziałeś kiedyś jakieś filmy Tarantino?

Stalker

92. Data: 2010-01-20 08:25:39

Temat: Re: Głupi pindziarze ;)
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Nie o dokument tu chodzi- lecz propagandę. A propagandę robi się na
> różne sposoby. Ilu współczesnych młodych ludzi ma kontakt z historią
> tamtych czasów praktycznie jedynie poprzez filmy wojenne?

Problem w tym, że twój punkt widzenia jest równie jednostronny i
przekłamany jak ten, o którym piszesz...

Stalker

93. Data: 2010-01-20 08:46:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Problem w tym, że twój punkt widzenia jest równie jednostronny i
> przekłamany jak ten, o którym piszesz...
>
> Stalker

Proszę o uściślenie tej mojej "jednostronności": moim zdaniem wplata się to
w ogólnoświatową działalność lobby żydowskiego, robienie legendy narodowi
żydowskiemu. Kiedyś bodajże Urban (żyd jak najbardziej) pisał o muzeum
holokaustu w Izraelu, gdzie spotkał się z zamilczaniem tego, że Żydzi byli
(choć znane są chyba tylko sprawy z Gdańska- bodajże doktora Spannera)
przerabiani na mydło. Dla europejczyków oznacza to oczywiście całkowitą
dehumanizację Niemców w tamtym okresie, ale Żydzi- którzy to tak lubili
podkreślać- akurat tę sprawę przemilczali. Otóż dla nich- w szczególności w
Izraelu, gdzie istnieje kult Żyda- bohatera, nadczłowieka walczącego z
przeważającymi siłami arabskiej dziczy- obraz ich przodka przerobionego na
mydło jest nie do przyjęcia. Kreują więc obraz zupełnie inny- wymyślony.
Owszem- to co napisałem jest pewnym uproszczeniem. Zgoda. Byli przecież
Żydzi walczący z Niemcami z bronią w ręku. Jednak jakoś tak nie było to
wśród Żydów popularne. W gettcie warszawskim wybuchło powstanie w któym
momencie?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

94. Data: 2010-01-20 08:49:01

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 19-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> i ile dziuń zaliczyli :)

Ile dziuń zaliczyłeś ?
;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

95. Data: 2010-01-20 09:20:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Nie o dokument tu chodzi- lecz propagandę. A propagandę robi się na różne
> sposoby. Ilu współczesnych młodych ludzi ma kontakt z historią tamtych
> czasów praktycznie jedynie poprzez filmy wojenne?

Kwestia doboru filmów. Ale to zapewne też propaganda narzuca oglądanie
niebieskiej Pocahontas zamiast Karola - człowieka, który został papieżem.

Qra

Qra

96. Data: 2010-01-20 09:25:13

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> ręku. Jednak jakoś tak nie było to wśród Żydów popularne. W gettcie
> warszawskim wybuchło powstanie w któym momencie?

Chciałbym ograniczyć wchodzenie z tobą w dywagacje historyczne na grupie
o psychologii, bo dział propagandy obciął mi fundusze, a nie bedę
dyskutował, jak mi nikt nie będzie płacił :-)

Proponuje więc przeniesienie tematu np. psh

Stalker, chociaz tam śmietnik spowodowany dyskusjami o Żydach był jedną
z podstaw decyzji o moderacji...

97. Data: 2010-01-20 09:50:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Czyżby to był Twój pierwszy kontakt z panem Tarantino?

Nie, oczywiście. W ogóle jego filmy tak odbieram. Niektóre z nich oprócz
okrucieństwa mają też dużo błyskotliwych dialogów i innych smaczków (np.
Pulp fiction, czy Cztery pokoje), a w innych nie znajduję nic dla siebie
(Kill Bill, czy Bękarty). No, może w "Bękartach" bym znalazła - podobał
mi się Christopher Waltz (jeden z dostrzeżonych przeze mnie 2 elementów
propagandy ;) ).

Ewa

98. Data: 2010-01-20 09:54:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Ja nie widzę wielu Żydów wokół. Jest ich niewielu- lecz dobrze
> pousadzani. I- zauważ- czasem sami o sobie mówią, że są np pochodzenia
> żydowskiego- a jak ktoś to głośno powie- to zaraz rzuca się na niego
> tłum pożytecznych idiotów. W 3 Rzeszy każdy obywatel miał jasno
> określoną narodowość, rozróżniano miszlungów, a kandydatów do SS
> sprawdzano aż do 8 pokolenia wstecz. Raczej więc niewielkie
> prawdopodobieństwo ukrycia się kogoś pochodzenia żydowskiego w 3 Rzeszy.

Ukrył się wśród Niemców Polak Hans Kloss, to i jakimś Żydom może się
udało. ;)
To nie był film pretendujący do historycznego. Chyba, że się mylę?

A tak wprost - jaką propagandę zauważasz? Prożydowską?

Ewa

99. Data: 2010-01-20 10:04:46

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym ograniczyć wchodzenie z tobą w dywagacje historyczne na grupie o
> psychologii, bo dział propagandy obciął mi fundusze, a nie bedę
> dyskutował, jak mi nikt nie będzie płacił :-)
Rozumiem. Faktycznie musi nie być za dobrze w naszym ukochanym
Ministerstwie Prawdy, skoro już musi korzystać z usług Twoich, Stalkerze:-)

> Proponuje więc przeniesienie tematu np. psh
>
> Stalker, chociaz tam śmietnik spowodowany dyskusjami o Żydach był jedną z
> podstaw decyzji o moderacji...

Tak to już jest. Ktoś chce pogadać, podać rzeczowe, uczciwe argumenty- i
włącza się w to tłum pożytecznych idiotów, drących szaty kiedy ktoś śmie bez
należytej czołobitności pisać o Herrenvolku żydowskim, a także na ogół
ludzie na podobnych do Twoich etatach- podszywających się pod skrajnych
idiotów- antysemitów. No i to kończy każdą taką próbę dyskusji.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

100. Data: 2010-01-20 10:37:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> [...]
> (Kill Bill, czy Bękarty). No, może w "Bękartach" bym znalazła - podobał mi
> się Christopher Waltz (jeden z dostrzeżonych przeze mnie 2 elementów

Dla mnie kwintesencją stylu Q. są "Wściekłe psy". Humor. Przemoc. Męscy
faceci.

Qra, propagandowo

biskup chełmski Wojciech Skarszewski został skazany za zdradę prawomocnym wyrokiem sądu, lecz szubienicy uniknął, bo Kościuszko szantażowany przez Kościół klątwą i błagany przez dwie kochanki biskupa
Wzywam Ducha Patryjotyzm Polskiego......obudź się!!!
Zła wiara
Nowa świecka tradycja.
Mały Cesarz.