Glupie pomysly

1. Data: 2003-06-10 11:57:22

Temat: Glupie pomysly
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Z glupich pomyslow przyszlo mi ostatnio do glowy, zeby wydlubac duuuzego
ziemniaka i zrobic w nim mini kompozycje roslinna.
Czy jest szansa, ze cos z tego wyjdzie?

Pozdrawiam,
robal.

PS. Wrodzone i chwalebne rodowe lenistwo nie pozwala mi na
przeprowadzanie eksperymentow, ktore z gury sa skazane na niepowodzenie
(zreszta ten brak czasu...).

2. Data: 2003-06-10 12:11:04

Temat: Odp: Glupie pomysly
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@g...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...
> Czesc!
>
> Z glupich pomyslow przyszlo mi ostatnio do glowy, zeby wydlubac duuuzego
> ziemniaka i zrobic w nim mini kompozycje roslinna.
> Czy jest szansa, ze cos z tego wyjdzie?

Wyjsc pewnie wyjdzie. Ale pomysl rzeczywiscie tytulowy.
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-06-10 13:02:07

Temat: Re: Glupie pomysly
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Z glupich pomyslow przyszlo mi ostatnio do glowy, zeby wydlubac duuuzego
> ziemniaka i zrobic w nim mini kompozycje roslinna.
> Czy jest szansa, ze cos z tego wyjdzie?
:)
jesli odpowiednio grubo bedziesz strugala
to bedziesz miala towar na frytki
tylko wrzucic na olej
:)
ale pamietaj
frytki musza byc dwa razy smazone
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2003-06-10 13:20:09

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> frytki musza byc dwa razy smazone

??? dlaczego ???

Pozdrawiam
Darek

P.S. Biore cztery sztuki (okolo 800l ). Przed przyjazdem zadzwonie. Nie
okresle
dokladnie daty, ale na 100% bedzie to na poczatku lipca.

5. Data: 2003-06-10 14:24:51

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <r...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> PS. Wrodzone i chwalebne rodowe lenistwo nie pozwala mi na
> przeprowadzanie eksperymentow, ktore z gury sa skazane na niepowodzenie

Ja robie od czasu do czasu, ze szczypiorkiem, parmezanem i rozmarynem.
Jedyny minus, ze kompozycja jest bardzo nietrwala. Nawet obficie podlewana
znika.

Irek kochany

6. Data: 2003-06-10 16:15:47

Od: "Rudy" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z glupich pomyslow przyszlo mi ostatnio do glowy, zeby wydlubac duuuzego
> ziemniaka i zrobic w nim mini kompozycje roslinna.
> Czy jest szansa, ze cos z tego wyjdzie?

Czy wyjdzie nie wiem, ale pomysl mi sie podoba. To tak jak kapustka podawana
w wydrazonym bochnie chleba.

> PS. Wrodzone i chwalebne rodowe lenistwo nie pozwala mi na
> przeprowadzanie eksperymentow, ktore z gury sa skazane na niepowodzenie
> (zreszta ten brak czasu...).

na ortografie czasu i checi tez zabraklo ;-))

pzdr Rudy

7. Data: 2003-06-10 22:05:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

a dopiec do odpowiedniej twardosci za drugim razem
:)
> P.S. Biore cztery sztuki (okolo 800l ). Przed przyjazdem zadzwonie. Nie
> okresle
> dokladnie daty, ale na 100% bedzie to na poczatku lipca.
:)
OK powiem chlopakom
aby odlozyli na bok 4 czysciejsze
:)

8. Data: 2003-06-11 10:34:13

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Rudy wrote:
> Czy wyjdzie nie wiem, ale pomysl mi sie podoba. To tak jak kapustka podawana
> w wydrazonym bochnie chleba.
Ale kapustke z chlebem zjadasz, a surowego ziemniaka raczej nie...

> na ortografie czasu i checi tez zabraklo ;-))

Jesli zwrocisz uwage, to na typowej klawiaturze "u" i "o" co dosc blisko
siebie. Na tyle blisko, ze jesli piszesz nie wlepiajac sie w klawiature,
a do tego w ciagu dnia zmieniasz klawiatury, to taki blad moze sie
zdazyc. No, ale widac nalezy gapic sie na klawiature, bo bezwzrokowe
pisanie nie jest chyba modne (a ze bledy...trening czyni mistrza, na
poczatku wiecej "przeliterowan sie zdazalo"). :]
Niektorym brak czasu i checi na to, zeby na poczatku napisac "czesc" :P

Pozdrawaim,
robal.

PS. Zycze bycia "bezblednym" - to jest takie super nudne i tak malo
ksztalcace....

9. Data: 2003-06-11 10:36:45

Temat: Re: Odp: Glupie pomysly
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Janusz Czapski wrote:
> Wyjsc pewnie wyjdzie. Ale pomysl rzeczywiscie tytulowy.

Pamietaj, ze kolo tez bylo kiedys uwazane za wyjatkowo glupi pomysl.
Moje najlepsze "ulepszenia" w domu wziely sie z glupich pomyslow, wiec
nie bronie sie przed nimi. :)
A czy wyjdzie, to wlasnie mam obawy, bo podlewac jakos bedzie trzeba i
woda bedzie ciagle tam stala (jasne, ze mozna nadmiar wylewac itp., ale
przy tym upale nie moge caly dzien zapewnic odpowiedniego poziomu
wilgotnosci, jesli bede wylewac nadmiar; chyba ze hydroponiczna uprawe
zrobie).

Pozdrawiam,
robal.

10. Data: 2003-06-11 11:45:46

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci news:3EE705A5.1010904@gazeta.pl Gamon'
<r...@g...pl>napisal(a):

> PS. Zycze bycia "bezblednym" - to jest takie super nudne i tak malo
> ksztalcace....

Hejka. Lenistwo zawsze znajdzie jakies usprawiedliwienie. :-(
Pozdrawiam deszczowo Ja...cki
P.S. per aspera ad astra

Skalniaki - nawozenie
Juncus Spirales (Liebes Locken)